2010-11-21, 19:17
Medlem
Killerolavs avatar
Slängde iväg en beställning på Sklep, tog cash on delivery men kom på att det kanske var dumt, funkar det när man beställer till sverige eller bör jag kontakta dem och få det ändrat till bank transfer?
2010-11-21, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killerolav
Slängde iväg en beställning på Sklep, tog cash on delivery men kom på att det kanske var dumt, funkar det när man beställer till sverige eller bör jag kontakta dem och få det ändrat till bank transfer?

Blir jobbigt nu, då han har riktigt dåliga kunskaper i engelska.
2010-11-21, 19:39
Medlem
The foxs avatar
Jag antar att JGS fortfarande är grön? I så fall skulle jag vilja ta och fråga om det totala priset för produkterna är NET eller GROSS? Tror jag ska ta och dra av en beställning därifrån ochså.
Senast redigerad av The fox 2010-11-21 kl. 19:41.
2010-11-21, 20:01
Medlem
Killerolavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roopes
Blir jobbigt nu, då han har riktigt dåliga kunskaper i engelska.

Aj aj, men är det någon som vet hur det är och köra cash on delivery då? Några problem?
2010-11-21, 21:38
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killerolav

Du bör kontakta dem. Skicka ett meddelande som du översatt till polska via google.
2010-11-21, 22:19
Medlem
Killerolavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WirelessGkit2
Du bör kontakta dem. Skicka ett meddelande som du översatt till polska via google.

Skickade iväg ett mail på polska, får hoppas det löser sig. Tack!
2010-11-22, 14:43
Medlem
FlyingMachines avatar
Någon som beställt från firestorm-fireworks.de? Min order krånglar iallafall.

Beställde några saker i tisdags, igår var det ännu inte skickat (trots att det både varit betalt och i lager i snart en vecka) och idag har de bytt hemsidedesign och jag kan inte längre logga in.

Skickade ett meddelande till de översatt till tyska med hjälp av Google. Nu tappar jag snart tålamodet och kommer att ta kontakt med Paypal om jag inte fått svar inom en vecka.
2010-11-22, 15:28
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingMachine
Någon som beställt från firestorm-fireworks.de? Min order krånglar iallafall.

Beställde några saker i tisdags, igår var det ännu inte skickat (trots att det både varit betalt och i lager i snart en vecka) och idag har de bytt hemsidedesign och jag kan inte längre logga in.

Skickade ett meddelande till de översatt till tyska med hjälp av Google. Nu tappar jag snart tålamodet och kommer att ta kontakt med Paypal om jag inte fått svar inom en vecka.

Luktar lite scam.
Håll oss uppdaterade!

Hur lång tid tar det att få saker från sklep?
2010-11-22, 16:04
Medlem
legopelles avatar
Har precis hämtat paketet. Gick utmärkt med bara kolli och sparade då en dag.
Allt fanns med och var mycket effektivt och elegant packat i ordentligt lager med skyddande plast.
Mycket snabb leverans. Rekommenderas starkt.
2010-11-22, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
JGS har ju 44 olika tårtor och en massa olika raketer och EP har 27 olika tårtor. Vad du menar med bomber vet jag inte . Ska du ha bomber så går det väl bra med Cipolla eller Cobra? :S

Jo tack, här står ett gäng Delova Rana, 5 vanliga och 2 med elektrisk tändning.
Smällare har jag som sagt, nu var det bomber, alltså mörsaravfyrade jag menade.
2-6 tums hade vatt sköj.
Raketer blir väl kanske lite tjostigt att skicka?

Någon undrade om en .de adress var scam?
Har aldrig sett en Tysk fyrverkeri-sida som kan skicka till sverige, men återkom gärna om det funkar, då Tyskarna har ganska trevliga grejer, kanonenschlag t.ex.
2010-11-22, 20:34
Medlem
Kinman.s avatar
Pratats länge här i denna tråd att det skulle behövas ett privat forum för detta och liknande ämnen. Och varför man vill ha privat är för att det här finns för många oseriösa. Forumet inriktar sig på pyro och fyrverkerier.

Om du skulle vara intresserad av att gå med så gå in på sidan och registrera dig med samma namn som här på FB så ser administratörerna till att aktivera erat konto.

Adressen:http://pyrofanatic.forum.st

Om du uppför dig oseriöst eller liknande när du registrert dig så blir du genast avstängd. Så regga dig endast om det är av intresse och du tänker uppföra dig.

__________________________________________________ _____
2010-11-22, 20:38
Medlem
http://shop.ebay.de/i.html?_trkparms=65%253A12%257C66%253A2%257C39%253 A1%257C72%253A3355&rt=nc&_nkw=Feuerwerk&_ipg=200&_ trksid=p3286.c0.m14.l1514 kan var intresant

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in