Jag har korsarka i min kundkorg på sidan, å å när jag tycka på korsarka så kommer dom upp under "Other Crackers" Men sen om jag klickar direkt på "Other Crackers" så är dom borta. wtf.
Jag har korsarka i min kundkorg på sidan, å å när jag tycka på korsarka så kommer dom upp under "Other Crackers" Men sen om jag klickar direkt på "Other Crackers" så är dom borta. wtf.
Såg det med. Du gör nog bäst i att inte beställa det i varukorgen, tror inte han får in det isåfall.
Såg det med. Du gör nog bäst i att inte beställa det i varukorgen, tror inte han får in det isåfall.
Ok, surt, att han lägger upp det och sen tar bort det.
Han sade till mig igår kväll via mejlen att han får in dom på söndag, för att sen idag ta bort dom? Aja får se vad som händer.
Ok, surt, att han lägger upp det och sen tar bort det.
Han sade till mig igår kväll via mejlen att han får in dom på söndag, för att sen idag ta bort dom? Aja får se vad som händer.
Stor efterfråga så alla är sålda typ till folk han käner, skicka mail och hör. eller så sket nåt sig med beställningarna han gör. zenga är borta också och ca 5-6 saker till.
lite jobbigt det att det kommer upp och försvinner hela tiden, ska ju inte klaga är ju bra sida annars.
Hello,
they will be on stock in bigger amount in 5-7 days. Just wait