2008-03-02, 20:13
Medlem
Sälklubbarns avatar
Att ens kille tjatar på en för att få spruta en i ansiktet är väl ett alldeles utmärkt tecken på att det är dags att avsluta förhållandet och hitta nån vettigare.
Citera
2008-03-02, 20:21
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjidi
Detta verkar vara något som väldigt många killar gillar
MVH Bjidi

Ditt inlägg har en härlig underton av moraliskt fördömande som man sällan ser på Flashback. Säkert att du är man och inte någon ROKS-kärring på krigsstigen?

Behåll du dina hämningar för dig själv, istället för att försöka tvinga på dem på andra.
Citera
2008-03-02, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av käcke-per
Så är det, råkade komma lite väl mycket i munnen en gång, hon fick kväljningar o sprang ut på muggen, kvar stod jag som ett fån med öm balle

KATASTROF. Kunde ni någonsin titta varann i ögonen efter detta?
Citera
2008-03-03, 13:40
Medlem
Malices avatar
Jag tycker det är trist med killar som sprutar i ansiktet och inte gör det i förnedringssyfte.
Senast redigerad av Malice 2008-03-03 kl. 13:50.
Citera
2008-03-03, 13:46
Medlem
Zumas avatar
Min flickvän brukar be mig göra det, vet inte varför, men jag klagar inte
Citera
2008-03-03, 13:47
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frivol
Japp, någon som skippar tjatet och bara gör det.

Det är bara att spruta och så kan man efteråt fråga om hon gillar det. Det är ju inte som om man sprutat syra i ansiktet på någon och de flesta har väl idag tillgång till två och rinnande vatten.
Citera
2008-03-03, 13:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mirek
Runka när man ligger eller sitter kanske? Har också (tyvärr) "lyckats" med detta en gång, fick det på kinden och halsen.

Påminner mig om den gången jag satt upp och runka vid datorn och fick det i pannan.

Fast till topic, jag ser inget problem med det. Som nån annan sa ser jag det bara som upphetsande då hon vill ta min orgasm i ansiktet, skulle likagärna kunna ta hennes sprutorgasm.
Citera
2008-03-03, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ulf_varg
Hm, ett problem då är att det finns såna som gillar att prata om det och till och med tjata sig till det (Jag till exempel)

Det är skillnad på att prata om något och att tjata på någon. Själv skulle jag bli kopiöst avtänd om någon kille försökte tjata sig till det "Snälla frivol, kan inte jag få spruta dig i ansiktet/munnen? Det skulle vara så porrigt, snälla..." etcetera, etcetera. Visst om killen var 17 år men en man får ju gärna ha lite mer skinn på näsan än att underlåta sig tjat.
Citera
2008-03-03, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Det är bara att spruta och så kan man efteråt fråga om hon gillar det. Det är ju inte som om man sprutat syra i ansiktet på någon och de flesta har väl idag tillgång till två och rinnande vatten.

Näe, det var väl ungefär det jag menade. Men oftast brukar man ju ha lite uppfattning om vad för sorts sex den andra parten gillar. Att spruta ett ons i ansiktet helt apropå ingenting känns inte så jättesmidigt.
Citera
2008-03-03, 15:39
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frivol
Näe, det var väl ungefär det jag menade. Men oftast brukar man ju ha lite uppfattning om vad för sorts sex den andra parten gillar. Att spruta ett ons i ansiktet helt apropå ingenting känns inte så jättesmidigt.

Hela konceptet med ons tycker jag är osmidigt, jag har sprutat ons i ansiktet men då har jag också känt på mig att de har velat. Hänga med nån halvnunna som bara vill fylletafsa en timme är inget för mig.
Citera
2008-03-06, 08:07
Medlem
slaimans avatar
tråkigt

Tycker det hela är ganska meningslöst, det var bara upphetsande första gången när jag gjorde det med tjejen utan att fråga först,"misstag"
Hön tycker dock jag ska göra det om jag vill, känns tråkigt.
Ibland gör vi det när vi filmar, egna p-rullar ä ju kul.
Citera
2008-03-06, 09:34
Medlem
Danj3Ls avatar
munnen,brösten och har dom inte varit snälla så blir det en rejäl dusch i ansiktet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in