2007-12-07, 16:49
Medlem
Bleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Watertouchen/Downtouch - nuddar vattnet innan den går av eller lossnar.
Downtouch? Du menar Touchdown gissar jag. I vilket fall kallas Touchdown även för Simhopparen eftersom den inte plaskar, det bara väser lite lätt när den klyver vattenytan...
Citera
2007-12-07, 18:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bleep
Downtouch? Du menar Touchdown gissar jag. I vilket fall kallas Touchdown även för Simhopparen eftersom den inte plaskar, det bara väser lite lätt när den klyver vattenytan...
Kallas även för en Knape i vissa kretsar
Citera
2007-12-07, 19:24
Medlem
Rastapappans avatar
4. Luringen inträffar väligt ofta
Citera
2007-12-08, 03:49
Bannlyst
Personen som skrev listan är nog en kvinna.
Citera
2007-12-08, 04:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Troaë

Har du aldrig gjort en touchdown? Alltsa att korven fortfarande sitter kvar i anus samtidigt som den bryter vattenytan. Har haent mig ett par ggr.

På Finlandsbåtarnas toaletter är det mer regel än undantag att man gör en touchdown.

När man sitter och krämar är bajhålet inte mer än någon decimeter från toavattnet.
Därför gäller det även att vara extremt försiktig när man stoppar ned handen för att torka sig så man inte kör näven i de nyss utklämda korvarna.

På hemvägen brukar det dock inte vara något tal om touchdowns då bakfyllebajset har en tendens att spruta ut som en gul-grön gegga.
Citera
2007-12-08, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big Puff
Tack för mig, pma gärna mig när du är redo att skriva kloka meningar.

Du har, ärligt talat, betett dig som ett jävla rövhål ända sedan ditt första inlägg.
Jag kan inte förstå varför du lägger en post i en tråd som du inte uppskattar och om du nu då kände dig tvingad kunde du väl nöjt dig med att säga att ämnet inte var så himla kul och sen släppt det?
Men nej då, här ska du med näbbar och klor försvara din första post som helt enkelt var helt värdelös.

Edit: förövrigt en mycket underhållande lista, har dock läst den förut
Citera
2007-12-08, 16:17
Medlem
kudde1s avatar
Oh bajshumor, sånt tyckte jag om när jag gick i 3an
Citera
2007-12-08, 16:24
Medlem
Troaës avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kudde1
Oh bajshumor, sånt tyckte jag om när jag gick i 3an

*antecknar frenetiskt*

Vad tyckte du om naer du gick i 6:an? Vad tycker du om nu?

Jag funderar naemligen pa att skriva en bok om just dig och vad du tyckte/tycker om, om det aer ok med dig, alltsa?
Citera
2007-12-08, 16:35
Medlem
Tafkafs avatar
rofl. Denna var ju skitkul!

Bajs kan vara väldigt underhållande.
Citera
2007-12-08, 20:35
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannabe²
En regel som touchdown skulle varit med. Jag skriker alltid, var jag än är. Blir det touchdown så blir det.

Haha, så jävla pinsamt kul egentligen! Undra vad folk tänker om en när de hör ett illskrik från toan "touchdoooooooown!" ?
Citera
2007-12-08, 23:29
Medlem
pitchbox9s avatar
Haha, tack för denna, Ångesten att man ska upp å jobba imorgon försvann för en stund
Citera
2007-12-09, 04:48
Medlem
BlackMetals avatar
Skrattar mig själv till döds. Har väl lite omogen humor men detta är fasiken kul
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in