Går det att avinstallera skiten på något sätt?
Detta känns fishy som fan, något installeras och det går inte ens att hitta det på datorn efteråt.
Alltså, jag fattar att det är något jag missar eller gör fel, men det här känns inte bra någonstans. Vill antingen ha hjälp med hur jag använder det, eller hjälp att avinstallera skiten. Vill inte ha massa skit liggandes på datorn så där bara
Varför ska allt vara så omständigt?