Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-11-29, 16:51
Medlem
Monkeymanns avatar
Som Topicen lyder, Har scannat med ett antal virusprogram. Programmen hittar varken Virus eller Spywares. Då lyder min fråga, Vad kan detta bero på ?
Citera
2007-11-29, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeymann
Som Topicen lyder, Har scannat med ett antal virusprogram. Programmen hittar varken Virus eller Spywares. Då lyder min fråga, Vad kan detta bero på ?

Hej, vad har du för antivirus program? och drar den mycket minne

Rensa systemåterställningen och defragmentera hårddisken med http://www.auslogics.com/disk-defrag/
Citera
2007-11-29, 18:17
Medlem
927s avatar
är det nån process som tar mycket cpu, isf vilken?
Citera
2007-11-29, 19:25
Medlem
Monkeymanns avatar
Det är inte min dator iofs, Men det enda jag vet är att hon (det är faktiskt en tjej ) använder typ enbart Photoshop, Msn och IE. Och har sju helvetes mycket bilder på datorn, Men det täcker bara upp 25% Av HDD:n.
Citera
2007-11-29, 19:34
Medlem
Kan det vara så att hon kör windows vista med 1gb ram?
Citera
2007-11-29, 19:37
Medlem
RollerBoySEs avatar
Fel forum, flyttas.

/Mod
Citera
2007-11-30, 07:38
Bannlyst
att inte AV hittar virus, trojaner o liknande på en burk som användts av en klåpare är ingen garanti för att den ej är infekterad. Lämna in den på verkstad
Citera
2007-11-30, 08:00
Medlem
drutgers avatar
Formatera om skiten. hjälper inte det så är det nog nåt hårdvarufel
Citera
2007-11-30, 08:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeymann
Förmodligen vajsing på drivrutinerna ngnstans.
Har du lagt in alla ? saknar du några ? har det alltid varit så ? eller kommit till senare ? när isåfall ?

Felaktiga inställningar till diskarna kan vara ett skäl, så även en del mysko drivrutiner till ljudkort som kan fucka en hel dator. osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in