2007-12-03, 23:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Paijter
Inte att du hade pokerskulder. Det var en ren gissning. Att ta reda på det via ratsit innebär sedan sommaren att du får ett brev hemskickat om att någon tagit kreditupplysning om dig, och det kostar för mig med isf.

Okej Men seriöst vet du någon lättrånad bank så jag kan bli av med mina skulder?
2007-12-03, 23:25
Medlem
trapd00rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illerrre
^^ bryr mig inte då jag omöjligt kan åka dit överhuvudtaget

Jasså, inte?
2007-12-03, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spejnar
Grattis. Du har precis sagt det VARENDA brottsling någonsin intalat sig.

Åker jag dit så blir jag oskyldigt ditsatt isåfall.
2007-12-03, 23:26
Medlem
Paijters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grinig
Jaha.. Carda prylar 2007.. Lånade kontokort. Okej. Nä jag hoppas innerligt ni kommer på andra tankar. Kände några snubbar som givetvis tyckte de var smarta och omöjliga att "sätta fast" .. Kort sagt, de hade tänkt på allt. Vi som var mer försiktigt lagda var väl avundsjuka under något år då allt flöt på för dem, det var en hel del skryt och skrävel man fick lyssna på. Någon gång kanske man funderade på hur dum man var som inte tog chansen

Sen tog det ju såklart stopp.. Fick nyligen veta att en av dem tydligen fortfarande såhär nästan 20 år senare pressas på pengar för c64 burkar och pentium133's (minns inte detaljer på rak arm sorry) som han beställt till ödetomter på 80-talet

Jaja det är klart det fortfarande går komma undan, tvivlar jag inte på, men den som försöker sig på dylikt baserat på ev. tips postade i den här tråden skulle man ju vela banka in lite vett och sans i
Själv kom jag in på en dator där någon delade ut sin hårddisk. Dumt att ha sitt kontonummer där OCH pinkod + frugans + postgirot
2007-12-03, 23:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trapd00r
Jasså, inte?

Otroligt att en som kan stava så bra som du stavar fel till jaså?
2007-12-03, 23:30
Medlem
trapd00rs avatar
Citat:
Otroligt att en som kan stava så bra som du stavar fel till jaså?

Ja, visst är det?
2007-12-03, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ja, visst är det?

Absolut, noob.
2007-12-03, 23:34
Medlem
Spejnars avatar
Citat:
Ja, visst är det?

Bevisade inte så värst mycket
2007-12-03, 23:35
Medlem
Paijters avatar
Citat:
Okej Men seriöst vet du någon lättrånad bank så jag kan bli av med mina skulder?
Mitt tips är: Skaffa dig ett jobb, (klipp håret behöver jag inte säga )Sluta spela nätpoker, sluta spela så jädra mycket onlinespel.
2007-12-03, 23:36
Medlem
Finn-Fans avatar
Citat:
Ja, visst är det?
du får google-träffar om du söker på "knervk" också men inte fan är det ett ord för det
2007-12-03, 23:37
Medlem
trapd00rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spejnar
Bevisade inte så värst mycket

Mja, det bevisade väl att det finns 2 olika sätt att stava det på; jämför:
Schyst, sjyst, schysst, juste.

2007-12-03, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Paijter
Mitt tips är: Skaffa dig ett jobb, (klipp håret behöver jag inte säga )Sluta spela nätpoker, sluta spela så jädra mycket onlinespel.

Seriöst så läser jag naturvetenskap, slutade spela poker efter jag plussat 20k (orkade med att sitta där, sjukt enformigt) och spelar inte särskillt mycket längre. En dota då och då på wc3 kan dock vara underhållande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in