Okej, jag vet att du kan söka efter trådar men ibland så verkar den inte hitta just när man söker och när man kollar lite senare så finns det redan en tråd om ämnet man skrev om. Min idé är att när man skapar en tråd så söker en bot(?)igenom databasen efter trådar som innehåller samma fras eller en del utav frasen eller ett trådnamn som liknar den du har skapat. T.ex. så skapar jag en tråd som heter "smuggla bengaler" och så hittar jag inget liknande när jag söker men så tittar jag lite senare och ser tråden "Hur man smugglar in olagliga pyrotekniska föremål på fotbollsmatcher" om man kan editera det här så slipper vi en massa trådar om samma sak. Om det redan finns en tråd om samma sak skapar man ju inte en ny.
En annan ändring som jag skulle vilja genomföra är att om du kanske söker efter
namnet på en låt i musik forumet så visas ett av resultaten( kanske tråden där man söker efter låt namn som är flera hundra sidor), som man då måste bläddra igenom för att hitta just det man sökt efter. Om man inte har tid med att titta igenom så borde det stå vilka sidor det man sökt på nämts.
Hoppas ni förstår vad jag menar,tack för mig!//laziale