Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-12-31, 00:22
  #13
Medlem
Axells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapt3n Rövskägg
Han gjorde ju debut i landslaget igår mot lettland, stog på arslet första gången han kom i kontakt med pucken. Och släppte in första skottet som kom i slutet av tredje. Men han var väl nervös antagligen.
Han verkar va en rätt skön kille ändå
Det var faktiskt inte landslagsdebut han gjorde. Han gjorde bara sin första match i ett U20 VM. Han har gjort många landskamper med juniorlandslag innan. Kände mig bara tvungen att nämna detta.
Citera
2009-01-03, 10:58
  #14
Medlem
.-.-.s avatar
ÄR det den här tomten som är andremålis i jvm, isåfall börjar jag nästan hoppas på att dom blir utan medalj. Vilken kung, satsar han både på hockeyn och ska bli nån rappa-mastah.....Chill out peace fuck man
Citera
2009-01-03, 14:39
  #15
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
ÄR det den här tomten som är andremålis i jvm, isåfall börjar jag nästan hoppas på att dom blir utan medalj. Vilken kung, satsar han både på hockeyn och ska bli nån rappa-mastah.....Chill out peace fuck man
Nu var det ju för det första flera år sedan han medverkade i Idol, och för det andra verkar han ju ha prioriterat hockeyn först - uppenbarligen. Verkar vara en skön kille att ha som lagkamrat i omklädningsrummet.
Citera
2017-04-04, 13:47
  #16
Medlem
MartinStLouiss avatar
Har han slutat spela ishockey nu?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback