2008-12-31, 00:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kapt3n Rövskägg
Han gjorde ju debut i landslaget igår mot lettland, stog på arslet första gången han kom i kontakt med pucken. Och släppte in första skottet som kom i slutet av tredje. Men han var väl nervös antagligen.
Han verkar va en rätt skön kille ändå
Det var faktiskt inte landslagsdebut han gjorde. Han gjorde bara sin första match i ett U20 VM. Han har gjort många landskamper med juniorlandslag innan. Kände mig bara tvungen att nämna detta.
Citera
2009-01-03, 10:58
Medlem
.-.-.s avatar
ÄR det den här tomten som är andremålis i jvm, isåfall börjar jag nästan hoppas på att dom blir utan medalj. Vilken kung, satsar han både på hockeyn och ska bli nån rappa-mastah.....Chill out peace fuck man
Citera
2009-01-03, 14:39
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
ÄR det den här tomten som är andremålis i jvm, isåfall börjar jag nästan hoppas på att dom blir utan medalj. Vilken kung, satsar han både på hockeyn och ska bli nån rappa-mastah.....Chill out peace fuck man
Nu var det ju för det första flera år sedan han medverkade i Idol, och för det andra verkar han ju ha prioriterat hockeyn först - uppenbarligen. Verkar vara en skön kille att ha som lagkamrat i omklädningsrummet.
Citera
2017-04-04, 13:47
Medlem
MartinStLouiss avatar
Har han slutat spela ishockey nu?
Citera
2026-08-07, 23:55
Medlem
Nu comeback i Hockeyettan och Wings HC efter 10 säsonger utan spel.

Världsunikt att vara borta från spel såhär länge och ändå vara aktuell för spel på denna nivån?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in