2011-09-12, 19:16
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KollaPolski
Men jag tror att han levt ganska hårt, kocken

Mackan har sökt in på kockskolan enbart för att få fri tillgång till att röka oregano och för att snorta muskotnöt. Säker källa.
Citera
2011-09-18, 22:53
Medlem
Vad jag vet är att Fagervall har mått riktigt jävla dåligt de senaste två åren och drabbats av prestationsångest och självmordstankar. Jag tvivlar på att han klarar av att komma in i artistlivet igen, well well hoppas kockyrket passar honom bättre.
Citera
2011-09-23, 19:55
Medlem
Quoters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggmicke
Vad jag vet är att Fagervall har mått riktigt jävla dåligt de senaste två åren och drabbats av prestationsångest och självmordstankar. Jag tvivlar på att han klarar av att komma in i artistlivet igen, well well hoppas kockyrket passar honom bättre.

Tror ni att denne Markus Fagervall befunnit sig lika mycket under isen om han sålt bra med skivor sedan hans 15 minuter i rampljuset ("Idol") slockande? Det är jag själv beredd att tro. Det är en riktig "slit-och-släng"-anda som råder inom popindustrin, men det visste vi redan. Markus Fagervall är bara ytterligare ett exempel på detta.
Citera
2011-09-23, 21:40
Medlem
AngelDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star
Och hon har bara haft 2 spelningar i år. Sämre än markus tom han har ju iallafall spelat på "Svensk sommar" samt haft en liten sverige turne efter segern!

Agnes = ute!!! Men läste nånstans att hon håller på med ny skiva! Men iof så var det ganska tyst om Ola också innan han i somras släppte natalie!

Släppte? Det var en cover...
Citera
2011-09-23, 21:47
Bannlyst
Bor han i husvagn ? Känner en tjej som bor på Allhelgonagatan på söder ( Stockholm ) Hon har sagt
att han bor i samma hus som hon. Detta var 1-2 år sedan dock.
Citera
2011-09-23, 22:58
Medlem
AustraliaBrazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirafiori
Bor han i husvagn ? Känner en tjej som bor på Allhelgonagatan på söder ( Stockholm ) Hon har sagt
att han bor i samma hus som hon. Detta var 1-2 år sedan dock.
https://www.flashback.org/sp32744036
Citera
2012-06-28, 23:28
Medlem
Quoters avatar
Skvaller om Markus Fagervall var det ja. Ratsit säger att han är skriven på samma adress som en 8 år yngre tjej, hans nya tjej eller är han ev. bara inneboende...?
Citera
2013-12-09, 10:28
Medlem
kanelipullas avatar
mmm.. kan inte han komma tillbax snart..
Citera
2013-12-09, 13:23
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
mmm.. kan inte han komma tillbax snart..
Snart? Han är ju tillbaka...

Albumet "The Silence" som han gjort ihop med Tony Björkenvall släpptes i september. Singeln "Oh my love" från albumet släpptes tidigare i år.

http://www.expressen.se/tv/noje/musikvideos/premiar-for-oh-my-love-fran-fagervallbjorkenvall/

Sök på Fagervall/Björkenvall på Spotify eller googla på det.
Citera
2019-05-18, 10:41
Medlem
Han har gift sig och återigen hittat glädjen i musiken – men efter ”Idol”-vinsten tappade Markus Fagervall riktningen.
Han lämnade storstaden för Norrland och undvek programmet under flera år.

https://www.expressen.se/noje/idol-vinnaren-som-forsvann-det-gor-han-i-dag/?referrer=rotator-item-1
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in