Citat:
Ursprungligen postat av
Stor-Men-Snabb
1. Bekräfta medelst bevis att Hitler givit order i form av ett nedskrivet pappej att alla judar skulle utrotas
Jag har redan förklarat att Inga problem! Jag fixar fram en kopia till dig i samma ögonblick som du givit mig ett pappej där USA förklarar krig mot Vietnam.
Citat:
2. Bekräfta medelst bevis att alla judar utrotats
(FB) Revisionistiska myter som är enkelt och tydligt falska enligt revisionistisk logik.
(FB) Graverande dokument ang Förintelsen
Pröva gärna den här också:
https://www.youtube.com/watch?v=BuDI0j10AHM
https://www.levandehistoria.se/fakta-fordjupning/forintelsen/fakta-om-forintelsen
Jag rekommenderar även "Förnekandet av Förintelsen". Bla har Sveriges meste historiker Peter Englund skrivit en bra del! Jag brukade använda den i gymnasiets historieundervisning.
Citat:
Om inte båda uppfyllts så har inte Irving kunnat förneka någon 'förintelse' eller order därom eftersom förintelsen inte skett eller då beordrats.
Jo, se mitt resonemang ovan.
Citat:
Sedan kan du ta dina TV program och övriga taffliga försök till mental ordhockey och stoppa nånstans.
Är jag för hård mot dig med mina bevis? Är jag för tuff med mina analogier och liknelser?
Ta det inte så hårt. Judarna var rätt sura på Jesus också för hans liknelser. Det står i Bibeln!
https://www.youtube.com/watch?v=pfheSAcCsrE&t=794s
Tänka sig att syndikalisterna brukar säga samma sak när jag avslöjar dem. De snyftar om "retoriska knep" när jag sätter dit dem! Så du är i gott sällskap. Vet du vad? I stället för att "stoppa upp dem" så skall du få en ny att bita i:
Jag vet inte din ålder, men om vi säger att du har en pojk i ålder för att bli min elev, och han säger som du, fast i klassrummet historielektionen, att vi vet inte att Förintelsen hänt eftersom det inte finns ett pappej.
Så skulle jag, efter att ha givit honom en chans att ändra sig, gå fram till hans bänk, lägga hans hand på bordet, slå en shikan-ken mot överdelen mot hans hand, och sedan när han skriker av smärta förklara för honom att "De finns inget pappej!", där jag ger order om mina slag mot eleverna.
Så ingen vet va som har hänt! Din lille pojks skada som rektorn kan se när han springer dit och gråter betyder ingenting, Att sjuksyster kan intyga att det hänt som han berättat det och precis när han berättat att det skulle hänt betyder ingenting. Att alla klasskamrater såg vad som händer betyder ingenting.
Det är faktiskt jag som är läraren och högste ansvarig i klassrummet, så det enda bevis som godkännes är ett pappej, där det står att "Jag, Mel Mermelstein, proklamerar härmed att jag slår elever på ovansidan handen med främre knogarna om de förnekar Förintelsen. Undertecknat Mer Mermelstein. Kalifonen, åttiotal".
Tror du på det själv?
PS
Om du tycker min jämförelse är för stark så du bara vill gråta eller bli arg, så är det ok. Tänk på att det dock är
precis så som ni behandlar överlevarna och deras anhöriga. Jag har mött flera, jag har bekanta som haft anhöriga i Auschwich, jag har föräldrar födda på tjugotalet vilka var med på den tiden, och jag har besökt platsen.