Den ex-allsvenskan stjärnan, som kommer från ett europeiskt land, gjorde succé i allsvenskan under en tid på 2000-talet. Han har dessutom representerat sitt landslag vid ett flertal tillfällen.
Men i torsdags hamnade han i blåsväder.
Sent på kvällen tillkallades polis till fotbollsstjärnans hem efter att ljudligt tumult ska ha utbrutit i lägenheten, rapporterar nationella medier.
Mannen greps direkt på platsen och förhördes av polis. Senare samma kväll anhölls han, misstänkt för att ha slagit sin egen mor. Brottsrubriceringen lyder misshandel.
Min spontana reaktion är att det luktar väldigt mycket Igor Sypniewski över det hela...
Bilden är tagen på Vångavallen i Trelleborg. Igor spelade ett tag i TFF, därav den mörkblå kragen. Läktaren i bakgrunden är norra sittplatsläktaren. Med hjälp av den kunskapen så kan vi säkerligen skramla fram orginalbilden om intresse finns.
Killen har blivit alkis och hade innan "psykproblem"
Ingen bra kombination, som oftast leder rätt ner i skiten
Hans chanser att få behandling i Polen är väl ganska dåliga.
Killen har blivit alkis och hade innan "psykproblem"
Ingen bra kombination, som oftast leder rätt ner i skiten
Hans chanser att få behandling i Polen är väl ganska dåliga.
Synd om en bra fotbollsspelare....
Att han har problem förstäks av denna artikel. Verkar ha "ballat ur" fullständigt.
Hans egna utsago (och alla andras) utsago är mano-depresivitet slash alkoholism... i mångt och mycket orsakad av taskigt självförtroende. Hur jävla svårt ska det vara och fatta för honom att hans fotbollskunskaper och helt enorma kämpaglöd (när han själv ville) skulle gjort honom helt jävla enormt älskad av vilken klubb som helst.
Trots att jag inte hejar på något lag han spelat för så fäller jag nästan en tår för den idiotens eskapader när jag ser honom dyka upp i tidningarna.