Citat:
Ursprungligen postat av ubersanta
Biophausia -12% än så länge
-12,2 nu. Har ofta hackat på folk som tror på det här snacket om att specka på rapport. Synd att jag missade detta tillfälle igår.
För folk som inte har insider-info (vilket väl är 99,99999% av investerarna), är sannolikheten att de får rätt i sina gissningar 50 % (bortsett från sannolikheten att aktiekursen förblir oförändrad). Ni vet inget som marknaden inte vet. Och det som marknaden vet är redan diskonterat i kursen. Punkt slut.