2007-11-15, 11:55
Medlem
xallos avatar
Knappast Tilde.
Citera
2007-11-15, 12:15
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Knappast Tilde.

Det är inte ens säkert att det faktiskt har hänt.
Citera
2007-11-15, 12:47
Medlem
JakeTheSnakes avatar
Det där är jävligt grovt överdrivet. Tjejen i fråga var passiv.
Citera
2007-11-15, 16:36
Medlem
Det är naturligtvis inte TF. Hon är tillsammans med en snubbe som heter Mange som jobbar i samma bransch. Såvida denne Mange inte skapat Jake the snake som alter ego, och det har jag svårt att tro.
Citera
2007-11-15, 17:15
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wafer_Madness
Det är naturligtvis inte TF. Hon är tillsammans med en snubbe som heter Mange som jobbar i samma bransch. Såvida denne Mange inte skapat Jake the snake som alter ego, och det har jag svårt att tro.

Är hon tillsammans med en snubbe som jobbar på 7-11? Snacka om att hålla fötterna på jorden.

Citera
2007-11-15, 19:06
Bannlyst
Tror inte det var T.F trots hennes kassa attityd. Hon skulle inte kunna skicka iväg en så tung höger så det dkulle kunna klubba en expedit i golvet.
Citera
2007-11-24, 19:37
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Nu ryktas det om att det skulle ha varit Elisabeth Höglund...
Citera
2007-11-25, 00:04
Medlem
Fula Gubbens avatar
Mycket idiotinlägg i denna tråd. Tilde är förstås oskyldig, och om det skulle vara hon trots allt, så hade hon säkert sina skäl. Skäms på er!

Den som tror att Frk Fröling är white trash har rätt dålig koll på hennes bakgrund.
Citera
2007-11-26, 12:01
Medlem
mishimas avatar
Har rensat inlägg bestående av OT, trams och oneliners.

/mod
Citera
2007-11-26, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Mycket idiotinlägg i denna tråd. Tilde är förstås oskyldig, och om det skulle vara hon trots allt, så hade hon säkert sina skäl. Skäms på er!

Den som tror att Frk Fröling är white trash har rätt dålig koll på hennes bakgrund.

Du skämtar med mig aprillo! Hon är från Solna. Hon bor i Solna. Hon har satt eld på sin lägenhet i Solna. Typiskt att en kälkborgare från Bromma ska ta en pundarbrud från grannförorten i försvar.
Citera
2007-11-26, 14:10
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boney M
Du skämtar med mig aprillo! Hon är från Solna. Hon bor i Solna. Hon har satt eld på sin lägenhet i Solna. Typiskt att en kälkborgare från Bromma ska ta en pundarbrud från grannförorten i försvar.

F.G beteende beror på att han har nån sjuk form av lågstadieförälskelse i Tilde. En sån där som kommer ut genom att killen drar tjejen i håret eller tar henne på brösten.
Troligvis sitter FG och slapprunkar maniskt varje gång "mitt i plytet" sänds i sexan. Så låt killen vara. Han är ju kääääär.
Citera
2007-11-29, 15:08
Medlem
Wedgies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wafer_Madness

Precis! Dessutom har väl mange och tilde varit tillsammans ett par år? Och inte för jag träffat mange särskilt ofta men jag betvivlar starkt att han är är en möjlig kandidat till pojkvännen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in