Det är naturligtvis inte TF. Hon är tillsammans med en snubbe som heter Mange som jobbar i samma bransch. Såvida denne Mange inte skapat Jake the snake som alter ego, och det har jag svårt att tro.
Det är naturligtvis inte TF. Hon är tillsammans med en snubbe som heter Mange som jobbar i samma bransch. Såvida denne Mange inte skapat Jake the snake som alter ego, och det har jag svårt att tro.
Är hon tillsammans med en snubbe som jobbar på 7-11? Snacka om att hålla fötterna på jorden.
Mycket idiotinlägg i denna tråd. Tilde är förstås oskyldig, och om det skulle vara hon trots allt, så hade hon säkert sina skäl. Skäms på er!
Den som tror att Frk Fröling är white trash har rätt dålig koll på hennes bakgrund.
Du skämtar med mig aprillo! Hon är från Solna. Hon bor i Solna. Hon har satt eld på sin lägenhet i Solna. Typiskt att en kälkborgare från Bromma ska ta en pundarbrud från grannförorten i försvar.
Du skämtar med mig aprillo! Hon är från Solna. Hon bor i Solna. Hon har satt eld på sin lägenhet i Solna. Typiskt att en kälkborgare från Bromma ska ta en pundarbrud från grannförorten i försvar.
F.G beteende beror på att han har nån sjuk form av lågstadieförälskelse i Tilde. En sån där som kommer ut genom att killen drar tjejen i håret eller tar henne på brösten.
Troligvis sitter FG och slapprunkar maniskt varje gång "mitt i plytet" sänds i sexan. Så låt killen vara. Han är ju kääääär.
Precis! Dessutom har väl mange och tilde varit tillsammans ett par år? Och inte för jag träffat mange särskilt ofta men jag betvivlar starkt att han är är en möjlig kandidat till pojkvännen.