Jag har ingen aning om vilka det är som krigar men det verkar ju tyda på att det är OG och Bandidos. Ska bli intressant att följa. Har OG någon chans emot Bandidos? Jag inbillar mig att Bandidos är hundra gånger större än OG - eller hur ligger det till på OG-sidan?
OG stod upp mot albanska så detta skall nog inte vara några problem.
Det tror jag inte heller dom har, därimot har snuten aldrig vart speciellt förtegna om någon händelse som har med OG att göra.
MEN... För att vara motsägelsefull nu..
Så trodde jag faktiskt för inte sålängesen att ASIR och OG
snart skulle hamna i krig, så är det dom två blir jag
inte förvånad
Det tror jag inte heller dom har, därimot har snuten aldrig vart speciellt förtegna om någon händelse som har med OG att göra.
MEN... För att vara motsägelsefull nu..
Så trodde jag faktiskt för inte sålängesen att ASIR och OG
snart skulle hamna i krig, så är det dom två blir jag
inte förvånad
om nått göng har problem att hålla ihop just nu så är det asir.
Låter riktigt bra att polisen lägger ner mer resurser på det här. Vi lever i Sverige, inte vilda västern.
Det är bra att polisen ligger på dom, dom ska inte kunna ta ett andetag utan att veta att polisen är dom hack i häl. det här med utpressning måste få ett stopp, det är rent ut sagt för jävligt att dom pressar småföretagare på pengar, men självklart så förstår jag att dom går på dom svaga, för inte har bandidos muskler att pressa större företag på pengar!
En annan sak som jag tycker att våra förbannade folkvalda bör ta och se över är utvisning av kriminella invandrare, hur i helvete tänker dom? vem fan är Mehdi Seyyed, jo en patetisk apa som inte vill ta seden dit man kommer utan tror att Sverige är ett laglöst land där man kan bete sig hur man vill, passar det inte herrn, skicka hem honom till iran. Han ska fan inte föra någon utpressning mot våra företagare som generar jobbmöjligheter osv, eller säljare droger till våra barn och ungdomar.
Sverige måste bli bättre på att utvisa invandrare som begår brott, att låsa in dom 6 månader är som att skicka iväg dom på en solresa 6 månader, dom spelar kort, solar solarium, kommer ut efter ett tag, tror du personen ifråga då har tänkt över sin livsituation? Svaret är NEJ, han begår nya brott, detta är sanning.