2007-11-13, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Nope, anledningen är denna

Haha ja jag läste det och började nästan gråta, så tragiskt, värst av allt är att han tyckte säkert det var jätteroligt sagt
Citera
2007-11-13, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance
Ah, okej.

Jag har ingen aning om vilka det är som krigar men det verkar ju tyda på att det är OG och Bandidos. Ska bli intressant att följa. Har OG någon chans emot Bandidos? Jag inbillar mig att Bandidos är hundra gånger större än OG - eller hur ligger det till på OG-sidan?

OG stod upp mot albanska så detta skall nog inte vara några problem.
Citera
2007-11-13, 18:08
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuzzyy
OG stod upp mot albanska så detta skall nog inte vara några problem.
Skulle ju tro Bandidos har mer att sätta emot, dom har ju expanderat mkt på sista tiden..
Citera
2007-11-13, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny-62
Skulle ju tro Bandidos har mer att sätta emot, dom har ju expanderat mkt på sista tiden..

hahah tro mig, albanska är MINST lika tugnt. tomma tunnor låter mest.

Naser & Co e bly tunga.
Citera
2007-11-13, 18:12
Medlem
jag tror inte det är OG, då hade inte snuten sagt för bara några dagar sen att dom blivit upplösta
Citera
2007-11-13, 18:15
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giacomo45
jag tror inte det är OG, då hade inte snuten sagt för bara några dagar sen att dom blivit upplösta

Ja, dom har ju koll

Hävdar fortfarande att OG kommer vara störst inom ett par år..
Citera
2007-11-13, 18:18
Medlem
Det tror jag inte heller dom har, därimot har snuten aldrig vart speciellt förtegna om någon händelse som har med OG att göra.
MEN... För att vara motsägelsefull nu..

Så trodde jag faktiskt för inte sålängesen att ASIR och OG
snart skulle hamna i krig, så är det dom två blir jag
inte förvånad
Citera
2007-11-13, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av giacomo45
Det tror jag inte heller dom har, därimot har snuten aldrig vart speciellt förtegna om någon händelse som har med OG att göra.
MEN... För att vara motsägelsefull nu..

Så trodde jag faktiskt för inte sålängesen att ASIR och OG
snart skulle hamna i krig, så är det dom två blir jag
inte förvånad

om nått göng har problem att hålla ihop just nu så är det asir.
Citera
2007-11-13, 18:23
Bannlyst
Låter riktigt bra att polisen lägger ner mer resurser på det här. Vi lever i Sverige, inte vilda västern.

Det är bra att polisen ligger på dom, dom ska inte kunna ta ett andetag utan att veta att polisen är dom hack i häl. det här med utpressning måste få ett stopp, det är rent ut sagt för jävligt att dom pressar småföretagare på pengar, men självklart så förstår jag att dom går på dom svaga, för inte har bandidos muskler att pressa större företag på pengar!

En annan sak som jag tycker att våra förbannade folkvalda bör ta och se över är utvisning av kriminella invandrare, hur i helvete tänker dom? vem fan är Mehdi Seyyed, jo en patetisk apa som inte vill ta seden dit man kommer utan tror att Sverige är ett laglöst land där man kan bete sig hur man vill, passar det inte herrn, skicka hem honom till iran. Han ska fan inte föra någon utpressning mot våra företagare som generar jobbmöjligheter osv, eller säljare droger till våra barn och ungdomar.

Sverige måste bli bättre på att utvisa invandrare som begår brott, att låsa in dom 6 månader är som att skicka iväg dom på en solresa 6 månader, dom spelar kort, solar solarium, kommer ut efter ett tag, tror du personen ifråga då har tänkt över sin livsituation? Svaret är NEJ, han begår nya brott, detta är sanning.

När ska Sverige vakna?

Ps: Jag är inte rasist.
Citera
2007-11-13, 18:24
Medlem
Ptomas avatar
Här kommer min nästa spådom: De flesta i Asir kommer gå ihop med OG! Kom ihåg var ni hörde det först
Citera
2007-11-13, 18:26
Medlem
Med allt snack i media om att OG är döda är det klart dom måste visa att så inte är fallet.

Spännande tider.
Citera
2007-11-13, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Här kommer min nästa spådom: De flesta i Asir kommer gå ihop med OG! Kom ihåg var ni hörde det först
Jag tror på det motsatta eller någon form av sammansmältning/samarbete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in