Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Knight
Förstår att det ser mindre bra ut att inte ha slutfört ingenjörsutbildningen men det känns avlägset då jag helt tappat intresset för området. Men blev både förvånad och hoppfull när jag sett annonser från Penser fondkommission där man får arbete som junior trader med kraven "brinnande intresse" och "handlat för egen räkning i minst 2 år"...
Citat:
Ursprungligen postat av Räserfläns69
Får man ställa frågan om du är duktig på att handla? Det lär ju vara ett krav!
Exakt, det lär ju inte räcka med att visa upp sin PPM-portfölj liksom...