2007-11-11, 20:39
Medlem
cecels avatar
I ungefär ett dygn, enda tills nu, har Flashback varit nere för mig. När jag försökt komma in på forumet har jag mötts av en skylt där det står "Stängt för Serviceuppehåll" eller nåt liknande. "Jaha" tänkte jag. Stora sidor behöver väl ha såna uppehåll ibland.

Men när nu sidan fungerar igen, så ser jag att inlägg skrevs under detta såkallade uppehåll. Gällde inte detta serviceuppehåll alla? Var det bara MIG det gällde? Uppenbarligen har folk skrivit inlägg under gårdagen, vilket tyder på att inte alla hade detta uppehåll. Det gör mig VÄLDIGT förvirrad.

Förklaring?!
Citera
2007-11-11, 20:40
Medlem
nollans avatar
Men ditt slan, använd ögonen och läs i tråden som finns 5-6 trådar nedanför denna
Citera
2007-11-11, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
I ungefär ett dygn, enda tills nu, har Flashback varit nere för mig. När jag försökt komma in på forumet har jag mötts av en skylt där det står "Stängt för Serviceuppehåll" eller nåt liknande. "Jaha" tänkte jag. Stora sidor behöver väl ha såna uppehåll ibland.

Men när nu sidan fungerar igen, så ser jag att inlägg skrevs under detta såkallade uppehåll. Gällde inte detta serviceuppehåll alla? Var det bara MIG det gällde? Uppenbarligen har folk skrivit inlägg under gårdagen, vilket tyder på att inte alla hade detta uppehåll. Det gör mig VÄLDIGT förvirrad.

Förklaring?!

Det var bara DIG det gällde.
Citera
2007-11-11, 20:56
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollan
Men ditt slan, använd ögonen och läs i tråden som finns 5-6 trådar nedanför denna
ojdå Läste den nu. Verkade ha fungerat i Internet Explorer alltså. Att jag inte testade det.

TopDawg: ja, vafan ska man tro?

Nån kan låsa tråden.
Citera
2007-11-11, 21:02
Medlem
Celerons avatar
[quote=cecel]ojdå Läste den nu. Verkade ha fungerat i Internet Explorer alltså. Att jag inte testade det.[quote]

Om du kör med ff så kan du pröva den här adressen:
www.flashback.org/index.php?
Citera
2007-11-11, 21:16
Medlem
acuras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
ojdå Läste den nu. Verkade ha fungerat i Internet Explorer alltså. Att jag inte testade det.

TopDawg: ja, vafan ska man tro?

Nån kan låsa tråden.

Det beror på att din webläsare cachade sidan som det såg ut att vara serviceuppehåll så länge för dig.
Citera
2007-11-11, 21:24
Medlem
Bungies avatar
Varför fungerar inte sökfunktionen? "Serverunderhåll" står det varje gång jag söker!
Citera
2007-11-11, 21:34
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bungie
Varför fungerar inte sökfunktionen? "Serverunderhåll" står det varje gång jag söker!
Läs rätt post i rätt tråd så får du svaret!

http://www.flashback.org/showpost.php?p=8933560&postcount=51
Citera
2007-11-11, 23:50
Medlem
Bungies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av <::-\-47-/-::>
Läs rätt post i rätt tråd så får du svaret!

http://www.flashback.org/showpost.php?p=8933560&postcount=51

Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in