2007-11-10, 04:30
Medlem
rubbuts avatar

När du andas in ångorna från bensin, aceton, butangas, xylene, eter eller vilket annat lösningsmedel som helst så kan jävligt mycket gå snett. Hjärnan består till stor del av fett och lösningsmedel löser upp fett. Låter det som en smart kombination?

Det kan skada nervcellerna i hjärnan riktigt ordentligt, och det är inget som en visit på akuten botar. Har du tur så kan detta bland annat leda till att du blir blind, döv, stum eller förlamad. Har du otur så kan det orsaka omedelbar död (till exempel i de fall medulla oblongata, som styr hjärta och andning, skadas).

Jag skulle säga att lösningsmedel är den dummaste och potentiellt mest farliga substansen som du kan "knarka". Seriöst, håll dig borta från det.

http://en.wikipedia.org/wiki/Inhalant#Solvents
http://erowid.org/chemicals/inhalants/inhalants_info4.shtml

Citat:
Ursprungligen postat av Galenfan123
Jag får fan rysningar när jga tittar igenom vissa trådar. bilder på folk som kör in sprutor och sånt. Känns sjukt.

Jag skulle då jävligt mycket heller skjuta heroin än inhalera en massa lösningsmedel. Jag kan lova dig att det skadar mindre fysiskt.
Citera
2007-11-10, 11:33
Medlem
Galenfan123s avatar
Aja det verkar inte bra.
Ska börja röka lite cannabis då å då istället.

Tack för hjälpen, ciao.
Citera
2007-11-10, 11:58
Medlem
Citat:
Aja det verkar inte bra.
Ska börja röka lite cannabis då å då istället.

Tack för hjälpen, ciao.

men snälla, du kan inte vara äldre än 13 år.
Det förstår väll alla att det är livsfarligt att boffa
Citera
2007-11-10, 12:07
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
3 Jag bara undrar omdet är farligt. snälla svara bara på min fråga.

Du skrev ju själv att du har hört att de kan gå illa.
Så du svarar ju fan på din egna fråga själv!
Citera
2007-11-10, 12:15
Bannlyst
Åh, Flashbacks! 1994. Då var jag 14 år och boffade bensin och såndär snuff? eller vafan det hette.. tror det var lössnus eller nåt.
Citera
2007-11-10, 23:17
Medlem
Absinthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyoz
Måste säga att du kan formulera dig väl och stava hyfsat för att vara så ung som du uppenbarligen är, ingen testar ju för fan att boffa vid en ålder av mer än femton. Big nono

Jag gjorde det vid sextons år ålder. Och då hade jag tillgång till andra droger, och hade kört på röka ett tag. Själva anledningen till det var att jag och en kompis diskuterade hur det var att ta PCP. Jäkligt dumt att ens diskutera det, eftersom att PCP verkar vara en helt galen drog, egentligen. Men jag var bäng, och då får man ofta för sig saker. Och boffning ska tydligen ha likheter med PCP. Så jag ville bara prova hur det var. Och det var... Skumt. Men jag tyckte inte om det så värst mycket. Det var den första och sista gången jag boffade. Jag ser inget fel i att ha provat det en gång.
Citera
2007-11-11, 01:10
Bannlyst
Braindamage incomming.
Citera
2007-11-11, 01:22
Medlem
Angrods avatar
Vet en som har boffat riktigt riktigt länge, ibland satt han i hålan och boffade en hel vecka! Han slutade med sånt för längesen, men trots det vill jag bara döda honom! Det är jävligt irriterande att se hans sjukliga aggressioner för småsaker! Han är också väldigt psykopatisk, för när man till exempel säger nåt roligt, då han bara "JAHA VADÅ!!!" på ett väldigt otrevligt sätt.. Synd att äckeln dog inte när han boffade sönder skallen.
Citera
2007-11-11, 02:17
Medlem
rizzeees avatar
Lånar tråden lite.

Lustgas fuckar ju hjärnan grovt som alla vet, men
det är endå ett fruktansvärt skönt rus, synd att det
inte håller i sig mer än 1 minut bara.. Nån som vet
om nån drog som har liknande effekter och som håller i sig
längre? har hört att LSD ska vara rätt likt? stämmer det?
Citera
2007-11-11, 02:32
Medlem
b0gfettos avatar
Snälla, inte en till 14-åring...
Citera
2007-11-11, 13:24
Medlem
piratkaptens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rizzeee
Lånar tråden lite.

Lustgas fuckar ju hjärnan grovt som alla vet, men
det är endå ett fruktansvärt skönt rus, synd att det
inte håller i sig mer än 1 minut bara.. Nån som vet
om nån drog som har liknande effekter och som håller i sig
längre? har hört att LSD ska vara rätt likt? stämmer det?

Gurun har talat!
Citera
2007-11-11, 13:45
Medlem
totens avatar
HAHA...
ja 14 max.. I brist på "knark" så finns ju alltid ica Kom igen beställ lite spice och bli helt BÄNG istället skit coolt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in