2007-11-06, 18:22
Medlem
Lantbruks avatar
Om man vill uttrycka sitt förakt mot samhällets bottenskrap (skinnheads och radikalt tänkande invandrargäng), och vad man kan göra åt det, i vilket forum startar man tråden då?

Undrar, eftersom moderatorn Tras hittils lag ner hälften av mina diskussioner, vill inte att det ska hända igen.
Citera
2007-11-06, 18:32
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
Om man vill uttrycka sitt förakt mot samhällets bottenskrap (skinnheads och radikalt tänkande invandrargäng), och vad man kan göra åt det, i vilket forum startar man tråden då?

Undrar, eftersom moderatorn Tras hittils lag ner hälften av mina diskussioner, vill inte att det ska hända igen.

Hmm jag skulle ta det i antingen politik - inrikes, eller kriminella nätverk beroende på vilken infallsvinkel du planerar. Annars finns ju alltid övrigt sista chansen...
Citera
2007-11-06, 18:40
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Skicka ett PM till Tras och fråga ,eller ta dig en funderare varför han låser dina trådar
Citera
2007-11-06, 18:52
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Skicka ett PM till Tras och fråga ,eller ta dig en funderare varför han låser dina trådar

Har funderat på det, men Tras har delvis haft rätt. Mina frågeställnigar har varit aningen off-topic, men tackar.
Citera
2007-11-06, 18:53
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Hmm jag skulle ta det i antingen politik - inrikes, eller kriminella nätverk beroende på vilken infallsvinkel du planerar. Annars finns ju alltid övrigt sista chansen...

Tack för svaret, jag tänkte kritisera bägge parterna lika mycket.
Citera
2007-11-06, 21:38
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Tack för svaret, jag tänkte kritisera bägge parterna lika mycket.
Har du läst vad som står klistrat i I&I
Citat:
Ursprungligen postat av Admin
Regler för detta forum!!!
De nya reglerna i integration och invandring;

* För att starta en ny tråd så krävs ett diskussionsunderlag.
* Inga tillmälen i rubriker - hela det första inlägget bör vara korrekt
* Inlägg som inte för debatten framåt raderas.
* Omotiverade personangrepp raderas.
* Offtopic raderas och man får tillsägelse direkt för VARJE offtopic.
* Fyra tillsägelser = en varning = avstängd i en vecka.
Jag har försökt meddela dig ett ämne itaget! Tras är väldigt bra mod i det forumet,samt jag tror säkert att det inte bara är han som tagit bort dina inlägg!
Misstänker starkt att Ann-O-Ny-man är delaktik också!!
Följ reglerna så kan du posta hur negativt du vill om alla grupper! Har aldrig fått en varning kan jag säga, och ändå har jag sagt att *CENSUR* är *CENSUR* som skall hem till *CENSUR*
Läs och lär!

// Dempa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in