La precis vantarna på 20 stadaettor... vad tycker ni andra klubbmedlemmar om dom? Personligen har jag en förkärlek för dom där serbiska små rackarna också, skulle vara intressant att veta hur starka dom är, nån som har koll?
För övrigt anser jag att vi bör göra en riktig fanclub av det här, med Idolbilder, medlemskort, certifikat, och olika nyhetsutskick. Någon som vill styra upp skutan?
Är det bara jag som tycker det är effektfullt att suga på Stadaettorna? Mmm...
Jag har en vision om den här fancluben, kan ingen bli lika peppad som jag?
Alpra var är du... du var så hängiven när du startade denna tråd. Jag kräver lite Engagemang! Raus!
Xanor är lätt min favvomedicin. Åt en del regelbundet för ett tag sedan. Var dock tvungen att sluta efter att hämningslöst ha SMSat en kollega diverse personliga detaljer som jag inte skulle sagt ens till mina barn på min dödsbädd.
Alkohol är en jättedålig idé i kombination med dessa tabletter. Tro inget annat. AT:n är onekligen ingen lek heller. Åt kanske i 20 dagar... att sluta innebar 10 dagar av det värsta jag upplevt. De 3 första nätterna utan sov jag 0 min.
Kan dock inte glömma känslan av att komma hem från jobbet lite halvstressad. Poppa 1-2 kuber och sen bara sätta sig i soffan framför TV:n och känna alla bekymmer försvinna... obetalbart.