Tycker också det är väldigt konstigt.. Jovisst, ångesten försvann lite, men orsakerna till den finns ju kvar ändå, så det var mer att jag bortsåg lite från dem och blev av med "udden" av ångesten om du förstår vad jag menar.
Men men, det är ingen allvarlig ångest jag har och har inga större problem att kontrollera den utan några preparat, xanoren tog jag istället för att flöddra lite. Men jag upplevde som sagt ingen vidare positiv effekt. De jag var med i gårkväll tyckte att jag verkade lite trött och seg, men kan lika gärna ha varit för att jag sovit för lite. Gav inte mer än att ha tagit ett par starköl, vilket jag hade uppskattat mer egentligen.
Var igår kväll runt tio jag började ta dem, gick väl och la mig runt tre-fyra.. Känner mig som sagt lite okoordinerad och ostadig i kroppen idag, men i huvudet är allt precis som vanligt..
Jävla konstigt tycker jag, när jag har läst mycket här på fb om folk som fått sköna effekter på lägre doser än 7 mg. Och någon tolerans lär jag ju inte ha, eftersom jag bara tagit nån enstaka ett par gånger innan, och det var säkert ett par år sen.
Men det är nåt skumt med mig, och tolerans. Likadant med cb, alla runtomkring blir helborta och jag blir på sin höjd lite trött, och får inga effekter som inte kan bortförklaras med placebo. Är ingen stor kille heller (70 kg). Irriterande det här.
Edit: En gång har jag faktiskt känt av cb, det var när vi åt den. Jobbig effekt (kände sig efterbliven), så väntade bara på att det skulle gå över. Antar att alkohol är den enda vettiga drogen för mig