2010-11-05, 12:37
Medlem
Ninyah218s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Har äntligen slutat med skiten. Håller på att trappa ut dom enligt Ashtonmanualen. Xanoren är helt borta och nu skall jag börjar trappa ner stessdosen.

lycka till! hoppas det håller sig för dig!
Citera
2010-11-05, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hydromorphone
älskar din avatar!
OnT: om du bara käkat 8mg igår och inte mycket innan så borde du kunna bli skön på 3-4mg imorgon, no probs!

ah okej tänkte jag tar ju 8mg i russyfte men sen om de skulle ge ångestdämpande effekt på bara 3mg dagen efter man tagit större dos
Citera
2010-11-05, 15:57
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninyah218
lycka till! hoppas det håller sig för dig!

Thanks bro, det skall nog gå bra. Jag har velat sluta med dom en längre tid. Och till alla idioter som överdoserar benso regelbundet, sluta med det för eran egen skull, vart finns nöjet med att sitta som en förståndshandikappad apa samtidigt som man slöddrar fram att man inte känner någonting. Närminnet är som bortblåst och dagen efter är allt helt svart och man har världens ångest.
Citera
2010-11-07, 18:08
Medlem
Kingandaces avatar
Blir man trött dagen efter om man intar 1mg xanor på kvällen?
Citera
2010-11-07, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Blir man trött dagen efter om man intar 1mg xanor på kvällen?

Enligt min erfarenhet så blir jag inte det. Xanor slår till snabbt men lämnar kroppen lika fort....så 1mg låter inte som en sådan dos som man behöver befara hangover. Men om du är ovan och liten bygd så
Citera
2010-11-07, 18:48
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sazquattarian
Enligt min erfarenhet så blir jag inte det. Xanor slår till snabbt men lämnar kroppen lika fort....så 1mg låter inte som en sådan dos som man behöver befara hangover. Men om du är ovan och liten bygd så

Nice, då vet jag vad jag ska droppa ikväll
Citera
2010-11-07, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Thanks bro, det skall nog gå bra. Jag har velat sluta med dom en längre tid. Och till alla idioter som överdoserar benso regelbundet, sluta med det för eran egen skull, vart finns nöjet med att sitta som en förståndshandikappad apa samtidigt som man slöddrar fram att man inte känner någonting. Närminnet är som bortblåst och dagen efter är allt helt svart och man har världens ångest.
Blir inte så för alla faktiskt.
För mig om jag överdoserar är jag småflöddrig dagen efter och ångesten är bortblåst och jag tar verkligen tag i allting jag annars inte orkar tex, tvätta,handla,betala räkningar osv osv.

Men som du säger himmler så är det så för många men alla är vi olika!
Citera
2010-11-09, 13:08
Medlem
creteks avatar
Är jävligt depp just nu och har ganska grov ångest, har aldrig testat någon benso alls innan. Hade tänkt o skaffa mig några xanax bara för att dämpa det i några dagar(aka självmedicinering). Borde jag skita i detta och röka istället ? Kan tillläggas att jag inte rökt något på 4 dagar nu, pga. att jag mått piss men jag orkar inte längre så vad säger ni röka ner mig eller benso ? Som sagt har inte rört någon annan olaglig drog än cannabis.

Edit: alltså detta är ej i berusningssyfte.
Citera
2010-11-09, 13:18
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cretek
Är jävligt depp just nu och har ganska grov ångest, har aldrig testat någon benso alls innan. Hade tänkt o skaffa mig några xanax bara för att dämpa det i några dagar(aka självmedicinering). Borde jag skita i detta och röka istället ? Kan tillläggas att jag inte rökt något på 4 dagar nu, pga. att jag mått piss men jag orkar inte längre så vad säger ni röka ner mig eller benso ? Som sagt har inte rört någon annan olaglig drog än cannabis.

Edit: alltså detta är ej i berusningssyfte.
Prova med 0,5 mg, det ska helt klart hjälpa om det är legit Xanor. Håll dig till runt 0,5 mg - 0,75 mg när du har ångest, det ska räcka.

Röka ogillar jag, så det tänker jag inte uttala mig om så mycket, men det är smartare att ta tex 0.5 mg Xanor vid behov så att man kan funka igen.
Citera
2010-11-09, 13:47
Medlem
creteks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Prova med 0,5 mg, det ska helt klart hjälpa om det är legit Xanor. Håll dig till runt 0,5 mg - 0,75 mg när du har ångest, det ska räcka.

Röka ogillar jag, så det tänker jag inte uttala mig om så mycket, men det är smartare att ta tex 0.5 mg Xanor vid behov så att man kan funka igen.

Ok tack, kanske skaffar 2 st för att testa, har hört att xanor är väldigt beroendeframkallande och ger förjävliga ATs ska vara försiktig.
Citera
2010-11-09, 17:57
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cretek
Ok tack, kanske skaffar 2 st för att testa, har hört att xanor är väldigt beroendeframkallande och ger förjävliga ATs ska vara försiktig.

Ett par dagar är ingen fara. Men risken finns ju att du gillar dom lite väl mycket och fortsätter och det är verkligen inte att rekommendera. Droger och depression är sällan någon bra kombination.
Citera
2010-11-09, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VejkoLoket
ett standard fråga angående Xanor 0.5mg hur många ska man slänga i sig ? ^^ har ändå 70 st ^^

/Wejko
3-4 mg till att börja med sen känn dig fram.
Ta det lungt bara gör inga dumheter om du är färsking på benzo.

Må väl
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in