2010-08-06, 16:47
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Kaffe är ju väldigt beskt, tror det döljer det faktiskt.

ja, det är ju en ganska söt smak jmf med tex tram eller annat, då hade han nog fått bjuda på turkisk peppar för att dölja.
Citera
2010-08-06, 16:48
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
När man byggt upp en tolerans blir man inte sömnig, trött och slö på nån mg Xanor, men du som nybörjare behöver inte ta mycket alls.
Du kan väl prova en tablett nån dag då du går hemma, eller om du provar när du jobbar. Du har Xanor Depot, det innebär att medicinen släpps ut efterhand i din mage. Det ger alltså inte all effekt på samma gång. Jag har ingen erfarenhet av just Xanor depot så jag kan inte hjälpa dig så mkt ang. hur bra det hjälper.

Tror inte du blir särskilt slö när det är depot faktiskt.

man kan ju alltid krossa dom så släpps det ut snabbare
Citera
2010-08-06, 16:59
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
man kan ju alltid krossa dom så släpps det ut snabbare
Ja, i och för sig.. Det tänkte jag inte på. Å andra sidan vet han inte hur mkt han tål.
Citera
2010-08-06, 17:32
Medlem
undervattenfisks avatar
Är de nån som har nån prognos på hur bra Onax 2mg stavarna är?
funderar på handla men vill veta om dom är lika bra som förut
Citera
2010-08-06, 18:07
Medlem
Tjena!

Ska testa xanor för första och jag undrar bara om man får någon typ av baksmälla? För jag ska upp och jobba tidigt imorn och jag pallar inte vara seg på jobbet.

Tacksam för svar.

Mvh!
Citera
2010-08-06, 18:17
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surferdudedude
Tjena!

Ska testa xanor för första och jag undrar bara om man får någon typ av baksmälla? För jag ska upp och jobba tidigt imorn och jag pallar inte vara seg på jobbet.

Tacksam för svar.

Mvh!

Nej inte regelrätt bakfylla, den beror på vätskebrist av alkohol men däremot kan ju känna mer ångest än vanligt om du lider av de syndromet.
Citera
2010-08-06, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Nej inte regelrätt bakfylla, den beror på vätskebrist av alkohol men däremot kan ju känna mer ångest än vanligt om du lider av de syndromet.

Tack för svaret. Nej då jag är helt "normal" inga alls problem med någon ting, ska bara testa det för att se om det är kul. Så jag kan alltså räkna med att vakna upp imorgon helt som vanligt?

Mvh
Citera
2010-08-06, 18:24
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Tack för svaret. Nej då jag är helt "normal" inga alls problem med någon ting, ska bara testa det för att se om det är kul. Så jag kan alltså räkna med att vakna upp imorgon helt som vanligt?

Mvh

Ja om du inte äter hästmängder.. men xanor/benso är inte kul.. dämpar dock ångest som ett brev på posten.
Citera
2010-08-06, 18:41
Medlem
Citat:
Ja om du inte äter hästmängder.. men xanor/benso är inte kul.. dämpar dock ångest som ett brev på posten.

Tack för dina snabba svar. Jag hade tänkt att slänga i mig 3-4 0.5 mgare plus 3-4 öl på det. Lite skön feeling måste man väl få eller?
Citera
2010-08-06, 18:46
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Tack för dina snabba svar. Jag hade tänkt att slänga i mig 3-4 0.5 mgare plus 3-4 öl på det. Lite skön feeling måste man väl få eller?
Skippa ölen när du inte är van. Ta 4 0.5 mgare och invänta effekt. Om du inte är helt väck kan du dricka lite, men akta alkoholen!
Citera
2010-08-06, 19:52
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:

Citat:
Skippa ölen när du inte är van. Ta 4 0.5 mgare och invänta effekt. Om du inte är helt väck kan du dricka lite, men akta alkoholen!

2mg gjorde mig totalt väck tidigare, så akta dig lite grann, men alla är ju olika
Citera
2010-08-06, 21:31
Medlem
har aldrig tagit det förut, men om jag har ångest o depression o oro, tar en 0.5 ikväll, kan jag känna ännu mer ångest imrogon?

Citat:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in