Citat:
Ursprungligen postat av
skanetrafik3n
Jag tycker galenkias just nu är helsjuka. Blir abstinent efter 2-3 dagar på dom så tror de är något annat i de också. De andra rezolam upppskattade jag mer då jag blev ångestdämpad utan att bli helt sjuk efteråt. Tack och lov har jag fixat en del diazepam från apoteket samt väntar på något paket till. Sen ska jag av skiten igen. Farliga grejer som cirkulerar nu och sällan är det vad det sägs det är! Till och med sett riktigt feta haschkakor fulla med spice och testat dom och hade ALDRIG kunnat känna eller smaka skillnaden om man inte var vanerökare.
* Tror rezolam är de som är mest innehåller mest alpra nu medan ksalolen innehåller något mer skumt än alpra.
Ja galenika har haft bromazolam i sina har jag sett analyser på och sist jag köpte smakade det knappt något alprazolam alls och sött men är nog bindemedel sedan köpte jag en av en annan och dom var grymma smakade alprazolam som fan. Fast det är ett underground lab och dom ligger inte på 1mg heller det kan jag lova för tog en svensk 2mg stav och jävlar vilken skillnad.
Bromazolam är typ alprazolam dom har bara bytt ut chloro till bromo vilket gör effekten annorlunda och lite svagare så 1mg alprazolam motsvarar 2-2,5mg bromazolam.
Sett folk som bara ätit blå bli positiva på den oxå i analys fast oftast är det alprazolam men det är ju oxå tillverkat underground så vem fan vet igentligen men jag älskar deras diazepam och ikto dom är bra..