2008-12-30, 02:54
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raja_ram
7st xanor ksalol, ch en fet lina sub,, mmmm subbben blir så mkr skönare me benso

Tycker STADA är riktigt usla. Var så besviken när ja hade hämtat ut 100stll..

Pfizer är skönast helt klart, inte dom man kan köpa lösvikt på nätet som det står up john på. Dom suger pung..

Blivit en del xanor 1mg ksalol, nu, serbiska.. trodde inte dom skukke va så bra som dom är när ja köpte fördta ggn, men skulle kunna jämföra dom med en vanlig a spoteks grejerl...
Många klagar på ksalol, nu var det väl förra året jag såg sådana, men tar man 4-5 st tuggar på fastande mage blir iaf jag skitpigg, och på bra humör!

Hatade oxå STADA förr, men man måste tugga sönder dom, då slår dom på som fan, annars tar det flera timmar innan det händer nåt.

Man blir dock inte uppåt på dem, utan sänkt och lugn som fan. Men det är bara min åsikt.
Citera
2008-12-30, 03:52
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
7st xanor ksalol, ch en fet lina sub,, mmmm subbben blir så mkr skönare me benso

Pfizer är skönast helt klart, inte dom man kan köpa lösvikt på nätet som det står up john på. Dom suger pung..

Blivit en del xanor 1mg ksalol, nu, serbiska.. trodde inte dom skukke va så bra som dom är när ja köpte fördta ggn, men skulle kunna jämföra dom med en vanlig a spoteks grejerl...

Jag får mina Pfizer Xanor från apoteket och det står Upjohn 90 på dom. Det är originalet och dom fungerar utmärkt. Det är förövrigt dom enda tabletterna som verkligen heter Xanor/Xanax
Senast redigerad av Himmler! 2008-12-30 kl. 03:56.
Citera
2008-12-30, 08:56
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:

Det är väl för fan ingen skillnad på de lila upjohn från nätet och de pfizer du får från apoteket? Inget jag har märkt i alla fall... Vad säger du alpra?
Citera
2008-12-30, 09:04
Medlem
Evil Kneivels avatar
hur fan kan man va knarkare o va med i en "speciell fanclub" Benzo pula i dig o leta efter nytt om du inte har recept på nåt lugnt o snällt som stess.
fixa en tråd du som inte gillar nåt på sidan ist
ursäkta stavningen o jag menar saker som funnits i minst 10 år, eller var de 15 år sen oskulden rök?
Senast redigerad av Evil Kneivel 2008-12-30 kl. 09:11.
Citera
2008-12-30, 09:34
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil Kneivel
hur fan kan man va knarkare o va med i en "speciell fanclub" Benzo pula i dig o leta efter nytt om du inte har recept på nåt lugnt o snällt som stess.
fixa en tråd du som inte gillar nåt på sidan ist
ursäkta stavningen o jag menar saker som funnits i minst 10 år, eller var de 15 år sen oskulden rök?
Och du pratar med vem?

Vad menar du egentligen, jag är lite trött; men fattar inte vad du dillar om riktigt? Xanor i systemet, + en mindre kasse därifrån oxå?
Senast redigerad av alprazolam_ 2008-12-30 kl. 09:37.
Citera
2008-12-30, 14:22
Medlem
Eldkvarns avatar
Är det nån som har beställt lila upjohn90 från nätet och tyckt att det vart mindre klipp i dom än de från apoteket?
Citera
2008-12-30, 14:39
Medlem
UZIdoesITs avatar
Jag har varit totalt benzofri i 3 månader p.g.a nya LVM-utredningar och placering på familjehem.

Men så idag, var den långa väntar över... Finally.

Nyligen slängt i mig 2mg och booztat med 1/2 liter grapejuice...

Börjar smyga på nu
Citera
2008-12-30, 15:04
Medlem
VONKANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UZIdoesIT
Jag har varit totalt benzofri i 3 månader p.g.a nya LVM-utredningar och placering på familjehem.

Men så idag, var den långa väntar över... Finally.

Nyligen slängt i mig 2mg och booztat med 1/2 liter grapejuice...

Börjar smyga på nu
Oj då lär det slå på bra. Vet ju själv när man varit utan ett par dagar bara.
Citera
2008-12-30, 15:12
Medlem
UZIdoesITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VONKAN
Oj då lär det slå på bra. Vet ju själv när man varit utan ett par dagar bara.

Mår kanon för tillfället

Så jävla skönt med benzo alltså när man har 0 tolerans...
Allt blir så jävla mycket schysstare..
En cigg smakar gudomligt, mat smakar gudomligt och musiken jag kör i lurarna just nu låter typ 10ggr bättre..
Citera
2008-12-30, 16:22
Medlem
UZIdoesITs avatar
2mg till nu...

Bara det inte slutar med att alla är slut imon...
HAr ju hänt tidigare så att sgäa
Citera
2008-12-30, 17:02
Medlem
UZIdoesITs avatar
Nu tuggade jag sönder 5 st 10mgs ritalina också... På väg ner i magen.
Fy fan så fort man får i sig nåt så kommer begert eftrr mer..
Citera
2008-12-31, 03:55
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UZIdoesIT
2mg till nu...

Bara det inte slutar med att alla är slut imon...
HAr ju hänt tidigare så att sgäa

Haha Det där känner man igen. "Men?! fan va mysigt och skönt det är, kanske tar 1 eller 2 till iaf"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in