2007-11-03, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Så det är MTV och Bam som gjort honom till ett vidrigt pedofilhelvete?

Vad vet du om att han är utvecklingsstörd eller inte? Han är helt klart inte särskilt smart, men ändå.

Är han verkligen utvecklingsstörd så är det väl inte fängelse som gäller? Men man vet aldrig med USA, och ifall man tror att det som händer i Oz är sant.
Är du också utvecklingsstörd? Annars borde du kunna utläsa vad jag menade.
Bam och MTV skapade "Don Vito" och det sätt som han förväntas agera på, de gjorde honom beroende av alkohol (och troligtvis andra droger). Vito har såvitt jag vet inte någon förmögenhet själv utan var/är beroende av Bams pengar.
Om han har pedofila tendenser vet varken du eller jag, Vito var så full att han pissade ner sig vid det aktuella tillfället (som var något jippo för Bam som vanligt) och visste nog inte ens vilken planet han var på. Fel gjort av honom? Givetvis, men det bevisar ingen pedofili, bara att han är ett allmänt äckel precis som han förväntas vara .
Citera
2007-11-03, 17:11
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkka
Bam och MTV skapade "Don Vito" och det sätt som han förväntas agera på, de gjorde honom beroende av alkohol (och troligtvis andra droger). Vito har såvitt jag vet inte någon förmögenhet själv utan var/är beroende av Bams pengar.
Om han har pedofila tendenser vet varken du eller jag, Vito var så full att han pissade ner sig vid det aktuella tillfället (som var något jippo för Bam som vanligt) och visste nog inte ens vilken planet han var på. Fel gjort av honom? Givetvis, men det bevisar ingen pedofili, bara att han är ett allmänt äckel precis som han förväntas vara .

Vad ska jag utläsa? Du skriver samma skit, men i andra ord.

Han får skylla på sitt egna feta, äckliga arsle. Ingen annan är ett pervo än han, hur full jag än är så pillar jag inte 12-åriga flickor i underlivet.
Citera
2007-11-03, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Vad ska jag utläsa? Du skriver samma skit, men i andra ord.

Han får skylla på sitt egna feta, äckliga arsle. Ingen annan är ett pervo än han, hur full jag än är så pillar jag inte 12-åriga flickor i underlivet.
Ok, fattar du inte , så fattar du inte hur jag än skriver. Jag skriver faktiskt att det han gjort var fel, men det missade du väl precis som allt annat som gick dig rakt över huvudet.
Citera
2007-11-03, 17:39
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkka

Du har rätt i vad du skriver, han behöver inte vara en pedofil.
Att han är skapad av MTV och Bam utgör inte något försvar.
Möjligen kan hans alkohol/drogmissbruk FÖRKLARA hans beteende, men aldrig försvara det.
Men han klarar sig säkert undan med ett relativt lindrigt straff.

Det svinet
Citera
2007-11-03, 19:29
Medlem
finde3213s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussylover
Om jag fattade rätt så skulle var brott ge 12 år.
Två flickor som han pillade i skrevet, alltså 24 år totalt.

Som han ser ut så tolkar jag att han är minst 60 och ja då
blir det ju livet ut alltså livstid

Sen så vred ju AB upp det fint med MTV-kändis.
Inte fasen ser han så jäkla känd ut tycker jag.
Ser mer ut som ett foto från något fängelse. Bara skylten som saknas.
Fast som bilden är skuren på AB så är det nog en skylt under där

6*2 = 12 år totalt.

http://ap.google.com/article/ALeqM5ittdWTp-cinX9nK3Am-Roq6VFf-QD8SKH1Q00
Citera
2007-11-03, 19:45
Medlem
Bokias avatar
Jälvag värken skyddar eller dömer någon i detta fall, men det kan ju vara så att han blir åtalad av föräldrarna till barnen för att de vill ha pengar. Inte säkert det är sant bara en tanke.

Sen att Bam har hållt honom med sprit, spelar väl ingen roll.

Du har ju själv åtminstonde lite hjärna till att bestämma vad du ska göra

Är han pedofil ska han dock dö!
Citera
2007-11-04, 00:45
Medlem
Pussylovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finde3213
6*2 = 12 år totalt.

http://ap.google.com/article/ALeqM5ittdWTp-cinX9nK3Am-Roq6VFf-QD8SKH1Q00

Fan då blir det ju inte livstid.
Men sätt han i rätt cell och låt han tappa tvålen så löser dom det så fint så
Citera
2007-11-04, 04:25
Medlem
Clit_Commanders avatar
livstids fängelse för det? låter lite överdrivet. finns ju folk som gör värre saker med små flickor. visst han förtjänar ju ett straff helt klart, men inte livstid tycker inte jag
Citera
2007-11-04, 04:38
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Varför är det så viktigt för somliga att påstå att "vi inte kan veta" om äcklet "är pedofil", att vi inte ens kan veta om han har "pedofila tendenser". Han antastade två tolvåringar. Kan man verkligen göra det utan att ha "pedofila tendenser"?
Citera
2007-11-04, 10:11
Medlem
Han skulle druckit en flaska whiskey och kört ihjäl en av flickorna istället så skulle han nog bara behöva sitta några år i fängelset.
Citera
2007-11-04, 11:49
Medlem
Schrails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zimly
Kommer nog inte bli så kul för han i fängelset, är inte Pedofiler och våldtäktsmän redan stämplade som döda i fängelset?
Du har sett för mycket Prison Break!
Citera
2007-11-04, 11:57
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schrail
Du har sett för mycket Prison Break!
Ja, verkligen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera