2007-10-31, 19:38
Medlem
Mitt Daemon tools pro har råkat få några filer utbytta till filer från en tidigare version.
Troligen är det därför som programet varken kan avinstalleras eller ominstalleras.
Vad ska jag göra för att få bort det, så att jag kan installera en fungerande version?
Citera
2007-11-01, 12:36
Medlem
bump
Citera
2007-11-01, 12:55
Medlem
Testat http://www.revouninstaller.com/ ?
"Even if you have a broken installation, Revo Uninstaller scans for an application's data on your hard disk drives and in the Windows registry and shows all found files, folders and registry items so you can delete them. "
bör ju kunna hjälpa dig.
Citera
2007-11-01, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C3H5O3NO23
Testat http://www.revouninstaller.com/ ?
"Even if you have a broken installation, Revo Uninstaller scans for an application's data on your hard disk drives and in the Windows registry and shows all found files, folders and registry items so you can delete them. "
bör ju kunna hjälpa dig.

Tack för tipset, men daemon tools dök inte upp i programet. Den har inte synts till i andra uninstaller program heller.

Kan man inte bara deleta alla filer i den D-tools-mappen? Vad mer krävs för att ett program ska vara borta? Nånstans finns den registrerad antar jag.

Jag är en noob...
Citera
2007-11-01, 14:49
Medlem
har du testat att installera den senaste versionen som är v4.10?
Citera
2007-11-01, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenta2
har du testat att installera den senaste versionen som är v4.10?

Ja, det bryter och ett felmeddelande dyker upp som säger ungefär, "unable to remove older version".
Citera
2007-11-01, 17:57
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pogo the Clown
Ja, det bryter och ett felmeddelande dyker upp som säger ungefär, "unable to remove older version".

prövat att tagit bort allting angående deamon tools i registret?

cmd - regedit, och leta
Citera
2007-11-01, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
prövat att tagit bort allting angående deamon tools i registret?

cmd - regedit, och leta

JAA!
Tackar, nu är skiten borta iaf även om jag inte får den att funka igen, men det löser sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in