Flashback bygger pepparkakshus!
2007-11-08, 05:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trapd00r
Ja det är ju inte lätt att veta. Själv har jag ingen i min bekantskapskrets som gillar det, tyvärr.

Ingen som du känner till nej... *vid middagsbordet: Förresten, Åkeo ch jag har kommit fram till att dubbla kukar i röven är verkligen något för mig, samtidigtsom vi tittar på Max H och wetsex*

Jo goddag Tror också att ett forum som detta gör att folk i störe utsträckning vågar säga vad det egentligen är som får igång dom. Ofta tror jaginte att ens partnern vet om det då det kanske är lite skämmigt att berätta att man är kinkig. Men på forum går det bra att berätta om sina innersta tankar.

Hur som helst, fyll på, kul läsning det här.
Citera
2007-11-08, 11:49
Medlem
ricksons avatar
Det varierar vad jag kollar på. Om jag kollar med en tjej får man anpassa sig efter hennes önskemål ibland men gärna analt och fisting. Det är väldigt upphetsande att se en tjej som verkligen blir våt i fittan men det ser man ju sällan. Häromveckan såg jag hur Blackzilla tog en tjejs båda hål i besittning och det var en sanslöst upphetsande scen. Har aldrig sett någon med en sån GROV kuk som han har, och så är den ju lång också. En väldigt upphetsande "soft" film är Jenna Jamesons "The Masseuse". Rekommenderas varmt :-)

*Tråden gällde visst tjejer såg jag och min erfarenhet är att de går igång på tjejsex och bdsmfilmer, iaf de jag träffat.
Citera
2007-11-08, 12:51
Medlem
trapd00rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnitzel Fritz
Ingen som du känner till nej... *vid middagsbordet: Förresten, Åkeo ch jag har kommit fram till att dubbla kukar i röven är verkligen något för mig, samtidigtsom vi tittar på Max H och wetsex*

Jo goddag Tror också att ett forum som detta gör att folk i störe utsträckning vågar säga vad det egentligen är som får igång dom. Ofta tror jaginte att ens partnern vet om det då det kanske är lite skämmigt att berätta att man är kinkig. Men på forum går det bra att berätta om sina innersta tankar.

Hur som helst, fyll på, kul läsning det här.

Sant, så sant. På ett forum som detta behöver man ju inte hålla någonting hemligt.

Nu har min kära mor gått och blivit medlem här på flashback dock, jag hoppas att hon inte hittar den där lustiga "hitta fler inlägg-funktionen".
Citera
2007-11-08, 16:11
Medlem
uffepuffes avatar
Citat:
Sant, så sant. På ett forum som detta behöver man ju inte hålla någonting hemligt.

Nu har min kära mor gått och blivit medlem här på flashback dock, jag hoppas att hon inte hittar den där lustiga "hitta fler inlägg-funktionen".

be henne gärna att skriva i den här tråden... vill ha svar från alla åldersgrupper...
Citera
2007-11-08, 18:41
Medlem
trapd00rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uffepuffe
be henne gärna att skriva i den här tråden... vill ha svar från alla åldersgrupper...

Försök inte
Citera
2007-11-08, 22:19
Medlem
Thetawaves avatar
Citat:
Ja det är ju inte lätt att veta. Själv har jag ingen i min bekantskapskrets som gillar det, tyvärr.

Å andra sidan... Ingen i min bekantskapskrets vet nåt om mina perversa drag heller. Förutom just ni på FB, min pojkvän, och en utvald internetvän som har hängt med sen urminnes tider.

Jag tror inte heller att nån misstänker att jag tänder på att bli dominerad och förnedrad, och att det är den enda porr som jag inte blir dödligt uttråkad av, då jag nog kan uppfattas som relativt dominant i vanliga fall..
Citera
2007-11-14, 11:26
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thetawave
Å andra sidan... Ingen i min bekantskapskrets vet nåt om mina perversa drag heller. Förutom just ni på FB, min pojkvän, och en utvald internetvän som har hängt med sen urminnes tider.

Jag tror inte heller att nån misstänker att jag tänder på att bli dominerad och förnedrad, och att det är den enda porr som jag inte blir dödligt uttråkad av, då jag nog kan uppfattas som relativt dominant i vanliga fall..

Tackar för förtroendet då.
Det går nog inte alltid att vid en första anblick se vilka människor som är sexuellt dominanta och vilka som är undergivna. Själv är jag (man) dominant såväl sexuellt som till sättet, men jag känner t.ex. en tjej som är sexuellt undergiven, men i övrigt har ett rätt tufft, dominant sätt. Fenomenet män med makt inom t.ex. näringslivet som samtidigt går till prostituerade för att bli rejält dominerade, är ju också välkänt.
Människor är komplexa och inte endimensionella.
Citera
2007-11-14, 11:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Thetawave

Alla tjejer gillar att bli dominerade och förnedrade, det gäller bara att få fram det.

Citera
2007-11-14, 12:04
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Alla tjejer gillar att bli dominerade och förnedrade, det gäller bara att få fram det.

Jag vet inte om det gäller alla tjejer - uppenbarligen är det inte så - men det tycks helt klart hos många tjejer finnas ett undergivet drag. Detta undergivna drag finner jag mycket feminint och attraktivt (hos en tjej alltså ).
Citera
2007-11-14, 13:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dangerous_Mind
Jag vet inte om det gäller alla tjejer - uppenbarligen är det inte så - men det tycks helt klart hos många tjejer finnas ett undergivet drag. Detta undergivna drag finner jag mycket feminint och attraktivt (hos en tjej alltså ).

Det gäller som sagt bara att hitta rätt triggers, det kan vara den bästa delen. Hitta en kvinna som verkligen tror att hon är så fri och självständig för att senare höra henne säga och göra precis vad man vill.

Citera
2007-11-14, 13:32
Medlem
SwedishPlayboys avatar
Min fru gillar endast filmer med Asiatiska tjejjer, dessutom skall det vara "Cream Pie".
Citera
2007-11-14, 13:55
Medlem
Tant Pols avatar
jag gillar porrfilmer där en tjej är med flera killar, och då naturligtvis dubbelmackor, att tjejen blir tagen i alla hål samtidigt.

Jag gillar när tjejen blir lätt förnedrad, men mer verbalt än fysiskt.

Sen kan jag tycka det är otroligt upphetsande att se en liten asiatiska knulla med en välutrustad man eller flera.

I övrigt tittar jag väl på helt normala porrfilmer, fast jag brukar hoppa över de där traditionella scenerna där två tjejer har sex med varandra, oftast känns de som att de är gjorda för att tillfredställa killar, 8 gånger av 10 ser det inte det minsta skönt ut.

Sen avskyr jag porrfilmer med handling!

Skulle aldrig någonsin titta på en film med tidelag eller wetsex och dylikt. Undviker gärna bonding och smisk, bortsett från någon liten dask på rumpan. S/m är inte min "cup of tea"

Sen går även mjukporr bort, dvs såna där de inte visar mer av samlaget än i en ordinär långfilm. Hatar när de klipper precis när killen ska stoppa in den... eller inte visar rent konkret hur kuken glider in...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in