Kan verkligen inte förstå alla som slänger upp sidor från 2advance. Känns mest som något 14åringar uppskattar för att det ser coolt ut, kladdigt och alldeles för flashigt och hela rasket stinker ju p14-coolboy lång väg. Hade det varit "De mest effektfyllda hemsidorna" tråden hetat så hade dem varit utmärkta exemplar, men snyggaste? Nej, knappast. Sitter inte på stationära nu, så jag har inga lagrade sidor, och orkar inte sätta mig och leta. Men jag återkommer med exempel på vad jag uppfattar som snyggt (om jag kommer ihåg).
Kan verkligen inte förstå alla som slänger upp sidor från 2advance. Känns mest som något 14åringar uppskattar för att det ser coolt ut, kladdigt och alldeles för flashigt och hela rasket stinker ju p14-coolboy lång väg. Hade det varit "De mest effektfyllda hemsidorna" tråden hetat så hade dem varit utmärkta exemplar, men snyggaste? Nej, knappast. Sitter inte på stationära nu, så jag har inga lagrade sidor, och orkar inte sätta mig och leta. Men jag återkommer med exempel på vad jag uppfattar som snyggt (om jag kommer ihåg).
Det är coolt, och det skadar inte att vara lite barnslig ibland
http://osx.portraitofakite.com/ Länken längst ner på sidan, (javascript som måste öppnas från sidan - så kan inte länka direkt).
Alla Mac-älskare kommer gilla den i alla fall, ;p.
Cool sida, men det fanns ju inte så mycket att göra där.
Det är mer en preview för FlyAkite OSX. Ett theme för Windows XP att likna Mac. Man ska veta hur det känns innan man installerar det.
Men nae, går inte att göra så jättemycket. Vilket är lite tråkigt. Den är också ganska seg... Men det är ju trots att en hemsida.
Senast redigerad av jewhaen 2008-12-25 kl. 12:06.
Det är mer än preview för FlyAkite OSX. Ett theme för Windows XP att likna Mac. Man ska veta hur det känns innan man installerar det.
Men nae, går inte att göra så jättemycket. Vilket är lite tråkigt. Den är också ganska seg... Men det är ju trots att en hemsida.
Aha, that makes sense.
Snyggt gjord var den i alla fall, kändes som Mac