2007-10-28, 16:53
Medlem
Frsksdjurs avatar
Tja!

Min dator hnger sig i stort sett till vilket spel som helst. CS kan jag ibland lira i ett par timmar och ibland bara ngon minut innan spelet hnger sig och datorn mste startas om.

De mer krvande spelen ssom Crysis, UT3, Cod4 etc etc fungerar i ett par minuter sen krasch.

Ngon som kan hjlpa mig?

Mitt system r:
Amd Athlon 64 x2 dual core +4800
2gb Ram
Ati Radeon x1900xt 512mb

Och ja just ja...det r en HemPC Fujistsu Siemens och enligt dom s fr jag ej ppna datorn sjlv, d gller inte min garanti iaf.
Citera
2007-10-28, 16:54
Medlem
trapd00rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Försöksdjur

Och ja just ja...det r en HemPC Fujistsu Siemens och enligt dom s fr jag ej ppna datorn sjlv, d gller inte min garanti iaf.

Det gller dock bara om dom kan bevisa att du har gjort det
Citera
2007-10-28, 17:03
Medlem
Frsksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trapd00r
Det gller dock bara om dom kan bevisa att du har gjort det

Sitter ett "waranty" plast band p baksidan som jag mste klippa bort fr att f upp datorn...
Citera
2007-10-28, 17:06
Medlem
trapd00rs avatar
Citat:
Sitter ett "waranty" plast band p baksidan som jag mste klippa bort fr att f upp datorn...

Fan vad griniga. Jag har dock aldrig brytt mig om det dr, har vl ocks haft turen p min sida och inte behvt lmna in den..
Citera
2007-10-28, 17:09
Medlem
Frsksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trapd00r
Fan vad griniga. Jag har dock aldrig brytt mig om det dr, har vl ocks haft turen p min sida och inte behvt lmna in den..

Skulle inte ha gjort det heller om det inte vore fr att det r farsans dator (bara jag som anvnder den dock). Han skulle nog bli rtt s sur om jag berttade att vran 3riga garanti p hans dator inte fanns mer.
Citera
2007-10-28, 17:37
Medlem
Wittgensteins avatar
Citat:
Skulle inte ha gjort det heller om det inte vore fr att det r farsans dator (bara jag som anvnder den dock). Han skulle nog bli rtt s sur om jag berttade att vran 3riga garanti p hans dator inte fanns mer.

Har ni tre rs garanti r det vl bara att skicka tillbaka skiten. Det r ju uppenbarligen fel p den.

Sedan s fattar jag inte hur ni vgar kpa en dator ni uppenbarligen inte kan uppgradera p tre r, med det r vl en annan historia.
Citera
2007-10-28, 17:43
Medlem
Frsksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein
Har ni tre rs garanti r det vl bara att skicka tillbaka skiten. Det r ju uppenbarligen fel p den.

Sedan s fattar jag inte hur ni vgar kpa en dator ni uppenbarligen inte kan uppgradera p tre r, med det r vl en annan historia.

S ni har inga tips som jag sjlva kan gra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in