2010-06-14, 17:01
Medlem
stejars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creative78
pula -----

Tänkte du på Croatien? ni kanske tänker anektera även den delen till er teritorium?!
Citera
2010-06-14, 17:03
Medlem
stejars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creative78
Dna är att val.. så som du sa at du pissar i duna, sen sa du att ungrarna var dina bröder......
Dna är dna.. kultur är kultur... om vi nu ska prata kultur. Ge mig ett exempel på rumänsk kultur???
Ge mig ett exempel på mod i historia... eller ens något mer där det medför att pissa i dina bröders vatten....
Kan du ge lite exempel??? Vlad drackula??? något sådan.. han var inte ens rumän

Var han inte rumän? du kanske hinner kopiera lite falska böcker och klistra in, eller?
Kultur? Hmmm , kan du överhuvudtaget läsa?
Citera
2010-10-01, 23:15
Bannlyst
Det mesta är trams i denna tråd. Jag har några ''riktiga fakta att dela med mig till okunniga'': Ungrare är magyarer, dvs hunner.

Rumäner, slovakier, serber och andra zigenare har ingen rätt att leva i dagens moderna samhälle, där vi bl.a har rättigheter som liv, mat och vatten. Nej, vissa ''folk'' förtjänar helt enkelt inte detta! Är det så svårt att förstå?!

Citera
2010-10-02, 14:44
Medlem
Medves avatar
Är du släkt med användaren Turul?
Citera
2010-10-03, 00:49
Medlem
ultiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimoBoll
Det mesta är trams i denna tråd. Jag har några ''riktiga fakta att dela med mig till okunniga'': Ungrare är magyarer, dvs hunner.

Rumäner, slovakier, serber och andra zigenare har ingen rätt att leva i dagens moderna samhälle, där vi bl.a har rättigheter som liv, mat och vatten. Nej, vissa ''folk'' förtjänar helt enkelt inte detta! Är det så svårt att förstå?!

Vad har Ungrarnas släktskap med Hunnerna att göra med Magyar Gárda?
Finns tecken som tyder på att Magyarerna kan vara släkt med Huner men det kan diskuteras någon annanstans.

Idag kommunval i Ungern undrar om någon Jobbik har chans att bli borgmästare någonstans.
Max i östra Ungern. I Budapest lär det bli Jobbik fritt de lär inte ha chans att ta 5% här.
Citera
2018-02-09, 00:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ultis
Vad har Ungrarnas släktskap med Hunnerna att göra med Magyar Gárda?
Finns tecken som tyder på att Magyarerna kan vara släkt med Huner men det kan diskuteras någon annanstans.

Idag kommunval i Ungern undrar om någon Jobbik har chans att bli borgmästare någonstans.
Max i östra Ungern. I Budapest lär det bli Jobbik fritt de lär inte ha chans att ta 5% här.

De låg på 12% i Budapest i somras, tror ni de kommer få fler eller färre röster i aprilvalet?`
http://hungarianfreepress.com/2017/07/18/budapest-voters-reject-fidesz-prefer-left-liberal-government-in-2018/
Citera
2018-02-09, 11:16
Medlem
Medves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nils.flygel
De låg på 12% i Budapest i somras, tror ni de kommer få fler eller färre röster i aprilvalet?`
http://hungarianfreepress.com/2017/07/18/budapest-voters-reject-fidesz-prefer-left-liberal-government-in-2018/

De kommer få mindre tror jag. Idioten Vona Gabor har gjort bort sig med muslim vurmand och flörtandet med soros.
Citera
2018-02-09, 16:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Medve
De kommer få mindre tror jag. Idioten Vona Gabor har gjort bort sig med muslim vurmand och flörtandet med soros.

Det var stora tabbar, kanske förklarar varför de i senaste månadens opinion snittar 5% mindre än valresultatet 2014.

Vem är Gábors största utmanare om partiledarposten?
Citera
2019-05-26, 18:27
Bannlyst
Utbrytarpartiet ur Jobbik, Vårt hemland aviserar att starta upp gardet igen. De ser även ut att inte vilja ingå i Salvinis nya eu-grupp utan istället bilda en ny med partier som bulgariska Attack, vilka varit grupplösa sedan Identition, tradition och suveränitet upplöstes.
https://hungarytoday.hu/mi-hazanks-ep-program-roma-problem-opposing-migration-russia-friendly-politics/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in