Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Du har givetvis rätt.
Kom du på det bara nu, efter en tillsägelse?
Ignorera idioten, bara.
OnT: Jag känner att jag har blivit enormt avtrubbad. Det dyker upp sådana här fruktansvärda nyheter stup i kvarten och alla reaktioner hos medelsvensson är densamme: "vad synd om offret", "vad hemskt", osv.
Aldrig en riktig handling någonstans. Inga demonstrationer mot våldet i Albankrona, inga vigilantes, ingen någonting.
Och någon förändring kan man inte förvänta sig heller - politkeradeln bor långt ifrån problemen, de säger att medelsvensson hallucinerar om våldet, fortsätter att importera fler orcher, osv.
Samtidigt som jag vill flytta från MellanÖstern2 (Sverige) är jag ovillig att ge upp ett så fint land bara sådär. Men ... fan... Danmark lockar mer och mer.
Vad kan man göra? Starta en hemsida där man anordnar demonstrationer mot kriminella albaner? Snacka om att man lär få hela jävla AFA och Vänster- och Miljöpartiet efter sig om man skriver något sådant.
Vad kan man göra?
(Jag har haft småplaner om att beväpna mig till tänderna och bege mig ut till Irak2 (Malmö) någon kväll och sedan bara gruppmisshandla alla jävla gäng jag hittar... Fan vet hur det kan gå till, dock.)