2007-10-27, 08:36
Medlem
crazymallas avatar
Hej!
Frst och frmst s vet jag inte om jag postar i rtt forum nu.
Jag har problem med min iPod Nano 4gb. Eller snarare problem med programmet iTunes. Sedan jag installerade om datorn s verkar det som att jag inte kan fra ver nya ltar p iPoden. Jag kan fra in dom i programmet iTunes, men sedan hnder inget, den fr inte ver ltarna till iPoden. De gamla ltarna finns kvar, men det gr inte att gra ngot med dom, gr inte att flytta, ndra eller radera. Ltarna syns, fast de r liksom uppljusade, sdr att man inte kan rra dom.

Hoppas jag gjort mig frstdd med mitt problem och att ngon vnlig sjl kan frklara stegvis (d jag r rtt trg) hur jag ska gra.

Tack p frhand!
Citera
2007-10-27, 08:48
Medlem
Khapis avatar
Det fanns ngon klistrad trd om iTunes och iPod p ngon avdelning frut, minns ej var och hittar inte nr jag sker. Men annars s verkar de flesta iPod-relaterade sprsml samla sig i hemelektronik. Du kan ju prova dr om du inte fr svar hr. Sjlv vet jag inte svaret p din frga, jag ville bara vara hjlpsam nd.
Citera
2007-10-27, 10:25
Medlem
crazymallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Det fanns ngon klistrad trd om iTunes och iPod p ngon avdelning frut, minns ej var och hittar inte nr jag sker. Men annars s verkar de flesta iPod-relaterade sprsml samla sig i hemelektronik. Du kan ju prova dr om du inte fr svar hr. Sjlv vet jag inte svaret p din frga, jag ville bara vara hjlpsam nd.

Ok! Tack fr hjlpen. Har nu postat ett nytt (likadant) inlgg p hemelektronikavdelningen. Hoppas f svar dr. Tack n en gng.
Citera
2007-10-27, 10:29
Medlem
Micke666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crazymalla
Hej!
Frst och frmst s vet jag inte om jag postar i rtt forum nu.
Jag har problem med min iPod Nano 4gb. Eller snarare problem med programmet iTunes. Sedan jag installerade om datorn s verkar det som att jag inte kan fra ver nya ltar p iPoden. Jag kan fra in dom i programmet iTunes, men sedan hnder inget, den fr inte ver ltarna till iPoden. De gamla ltarna finns kvar, men det gr inte att gra ngot med dom, gr inte att flytta, ndra eller radera. Ltarna syns, fast de r liksom uppljusade, sdr att man inte kan rra dom.

Hoppas jag gjort mig frstdd med mitt problem och att ngon vnlig sjl kan frklara stegvis (d jag r rtt trg) hur jag ska gra.

Tack p frhand!
Testa med Anapod.
Citera
2008-01-28, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Micke666
Testa med Anapod.
Finns det ngot liknande program som klarar Gen.3 ipods?
Citera
2008-01-28, 17:43
Medlem
ephpod klarar gen 3 ipods (original, classic eller vad den nu heter).

Till TS: Det lter som du stllt in itunes/din ipod p att sync-lge. Stng av det... Tror man i itunes gr det p egenskaperna fr ipodden nr du pluggat in den i datorn. D.v.s. klicka p din ipod nr den dyker upp i itunes, s ska du nog finna ngon kryssruta fr synkronisering! Det borde lsa ditt problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in