Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-10-24, 23:07
Bannlyst
hej jag har musik som livsstil och undrar varför det ligger under kultur och inte under livsstil.
Citera
2007-10-24, 23:08
Medlem
nat0ns avatar
jag har knark och datorer som livsstil, kan ni flytta lite passande avdelning till livsstil?
Citera
2007-10-24, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nat0n
jag har knark och datorer som livsstil, kan ni flytta lite passande avdelning till livsstil?

Ja det ska man ochså ta hänsyn till. Den som tycker för mycket vet oftast för lite.
Citera
2007-10-25, 11:18
Medlem
NOiDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nat0n

ironin får tala för sig själv
Citera
2007-10-26, 01:02
Medlem
Tänker du på sorgliga individer som måste vara det de lyssnar på? Jag tror och hoppas att majoriteten av alla människor står över sådant lågt flockbeteende. Musik har ingenting med hur man beter och klär sig. Musik är ljud.
Citera
2007-10-31, 03:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skyliner
Tänker du på sorgliga individer som måste vara det de lyssnar på? Jag tror och hoppas att majoriteten av alla människor står över sådant lågt flockbeteende. Musik har ingenting med hur man beter och klär sig. Musik är ljud.

Nej att lyssna på musik är min livsstil..
Citera
2007-10-31, 04:24
Medlem
Thistles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckluck
Nej att lyssna på musik är min livsstil..
Noterat. Men det är mer kultur och än din livsstil.
Vad du menar är, att din musik(smak) är din livsstil och eftersom det är din livsstil bör Musik således fyttas?
Tror de flesta på cannabis skulle kalla det för sin livvstil men ämnet passar naturligtvis ännu bättre i drogavdelningen vilket dom inser.
Vill man diskutera klassisk musik handlar det inte om Fucklucks livsstil, även om du brinner för det.

Whosch hur får ditt ego plats i den här tråden?
Citera
2007-10-31, 08:18
Medlem
ischs avatar
Jag trivs utmärkt med att ha musik under kultur.
Citera
2007-10-31, 08:30
Medlem
miklons avatar
Problemet är väl inte huruvida musik är kultur eller livsstil i första hand, för det är ju uppenbarligen både och, problemet är snarare att Livsstil är ett rätt dåligt namn på den gruppen. Det är lite grann "här lägger vi allt som blir över".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in