Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-10-23, 23:55
Medlem
Mycket osäker om underlaget finns. Under min tid i sportforumet så har jag endast sett ett fåtal motorfanatiker, och det är väl när det är formel-1 time på Tv6. Indy, Motogp och Svenska Rallyt verkar engagera få på FB. Ett tips är ju att besöka din lokala verkstad om du vill prata med likasinnade.
Citera
2007-10-24, 04:30
Medlem
toaborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Hur menar du då? Skall vi dela upp den enda motorsporttråd som verkar engagera skribenterna før att motivera ett separat motorsportforum? *Frågan är retorisk så du behøver inte svara...*

Bästa sättet att driva det vidare är att starta trådar om de sporter du är intresserad av och se hur de utvecklas. Om det visar sig att det blir många olika levande trådar som genom sitt øverflød blockerar før resten av trådarna i delforumet så är det inget som hindrar att man startar ett delforum speciellt før detta område.

Om det funnits 30 aktuella trådar på temat så vore det kanske en idé att testa. Nu finns det en som är någorlunda het och några få hangarounds... Men starta gärna en rallycross-tråd eller en dragracingtråd eller vad det är du saknar, så får du ju møjlighet att diskutera detta på ett bra sätt.

Sprider sig intresset så är det ju inget som hindrar att vi ser på det.
Som ett exempel bara http://www.flashback.org/showthread.php?t=562954 såna här frågor ser jag framför mig i ett delforum för motorsport,kanske det skulle passa bättre under bilar&fordon?då det finns mycket kunniga&intresserade medlemmar där.
Citera
2007-10-24, 12:35
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toaborste
Som ett exempel bara http://www.flashback.org/showthread.php?t=562954 såna här frågor ser jag framför mig i ett delforum för motorsport,kanske det skulle passa bättre under bilar&fordon?då det finns mycket kunniga&intresserade medlemmar där.

Det var ett mycket bra exempel,du borde ha startat denna tråd
i stället för mej .
Citera
2007-10-25, 14:54
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Det var ett mycket bra exempel,du borde ha startat denna tråd
i stället för mej .

Du får som sagt gärna starta trådar i sporten som tar upp det du vill diskutera inom motorsport. Är intresset stort nog så kommer det nog ett underforum vad det lider, om intresset är som nu så lär det dock drøja.
Citera
2007-10-25, 15:29
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Du får som sagt gärna starta trådar i sporten som tar upp det du vill diskutera inom motorsport. Är intresset stort nog så kommer det nog ett underforum vad det lider, om intresset är som nu så lär det dock drøja.

Det har ju startats en tråd till om Svenska rallyt,värt och säga ochså
är att jag är ingen expert på motorsport.Tycker bara det än den enda
sporten som är intressant.Därför jag ställde frågan om ett race forum
eftersom det är ju ändå många som skriver i F1 tråden jämfört med
kampsport som ett ex.Då jag trodde att folk på FB skulle ha intresse
av

motogp nascar osv vilket nog var fel
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera