2007-10-21, 22:29
Bannlyst
Hejsan, jag tänkte dra ner till Barcelona snart, och vill gärna se barca spela fotboll, och undrar vart får man tag på biljetter enkelt? och någon som vet hur mycket en helt vanlig biljett kostar t.ex mot ett lag som real betis. Jag vill gärna förbeställa.

Mvh John
Citera
2007-10-21, 23:07
Medlem
Zog Ruless avatar
Jag fixade min biljett vid Camp Nou dagen innan, inga problem. Biljettpriset skiljer sig självklart väldigt mycket, jag har för mig att jag betalade 300 kr. Då satt vi relativt högt upp, man såg bra men jag rekommenderar att du köper en bättre plats. De är självklart dyrare men det borde inte vara svårt att få tag på en biljett till en match mot Betis över hela arenan. Andra matcher kan det vara svårare att hitta bra platser (typ mot Real Madrid, Sevilla, Valencia) men det är aldrig slutsålt på Camp Nou (kanske mot Real Madrid då).

Om du vill vara helt säker på att ha en biljett kan du förköpa men jag vet tyvärr inte hur det går till.
Citera
2007-10-22, 17:20
Medlem
Alimentas avatar
Jag rekommenderar att köpa till större matcher via deras hemsida, det funkar bra! Men mindre matcher kan man köpa vid "dörren". ååå härliga camp nou
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in