2007-10-21, 14:20
Medlem
Ursas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Råkade läsa reglerna här på Flashback och hajade till på att det är förbjudet att skriva suspekta meddelanden med att man vill ha sex med en annan användare.
1.07. //Det är inte heller tillåtet att skicka suspekta förslag via PM, där man exempelvis säger sig vilja ha sex med användaren...//

Bara nyfiken, är det någon som fått sådana meddelanden?

Ett fåtal. De flesta ber om ursäkt när de nyktrat till. Några följer förhoppningsfullt upp i nyktert tillstånd En blev jag förbannad på och hyvlade av, honom har jag inte sett på FB sedan dess (två år sedan)
2007-10-21, 14:26
Bannlyst
Visst har den saken hänt, dock bara trevliga men den saken kanske beror på att kvinnor generellt är trevligare.
2007-10-21, 15:06
Medlem
tokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filmjölk
Jag har fått en hel del såna ja, vissa har vart så sjuka att jag inte vetat vad jag ska säag.

Finns det möjlighet att vi startar en tråd med sådana här? Eller finns det måhända?
2007-10-21, 15:53
Medlem
Georg Lagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLure
Hehe, ett inlägg i samma stuk på drogforumen hade klassats som kranfiske direkt. Borde kanske införa en regel om bootyfiske?

Själv har jag fått ett PM i vilket det stod att jag skulle sodomeras. Detta var dock inget kärleksfullt utan det var en idiot som inte kunde tolerera andra åsikter än hans egna
Jag fick det här för ungefär ett halvår sedan av en snubbe som uppenbarligen var desperat (är själv kille):

Nu uppger du ditt telefonnummer, GENAST!

Sen tar du bort det inlägget du skrev senast. Nu är det allvar!

Du bodde i sthlm va? Är du ensam eller vill du ta med någon? Max 5 st

Gör du inte som jag säger kommer jag ta till andra metoder. Se det inte som ett hot, det är ett löfte och ja, jag skämtar inte!

Svara omgående!
2007-10-21, 16:12
Bannlyst
Fick själv detta

Sex?
Hej,

Jag skulle vilja ha sex med dig. Hur ställer du dig till det?

mvh

En suspekt typ

Tyckte själv att det var rätt sött, känner mig nästan som halvförlovad nu.
Fan vad sur jag kommer bli om det visar sig att han skrivit samma till flera andra tjejer som mig.
2007-10-21, 16:37
Medlem
Necrobutchers avatar
Citat:
Och får ändå sexpm?

Ja, det var det som jag också reagerade på. Fast det finns ju alltid killar som gillar killar...
2007-10-21, 17:39
Bannlyst
Citat:
Och får ändå sexpm?
Citat:
Ursprungligen postat av Necrobutcher
Ja, det var det som jag också reagerade på. Fast det finns ju alltid killar som gillar killar...
Jag kan väl inte rå för vad folk skickar för pm till mig? Och det krävs knappast en raketforskare för att klara att läsa mellan raderna att det var ett pm med otrevligt budskap..

Men jag har fått ett snällt kärlekspm från en kvinnlig medlem också..
2007-10-21, 17:44
Bannlyst
Den här tråden är värdelös utan citat...
2007-10-21, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rae
Den här tråden är värdelös utan citat...

Ja men kom igen, lägg ut de pm du fått.
2007-10-21, 21:51
Medlem
ChristianXs avatar
Nu har det urartat till en laidbacktråd. prova där istället.

/Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in