Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Gör allt tvärt om!
Eftersom det du gjort hittills inte alls visat sig vara gångbart när det gäller tjejer, föreslår jag att du gör tvärt om. Och detta gäller allt.
Frisyren på det bifogade kortet verkar lite ocool. Börja där, styla till håret.
Sedan gäller det för dig att gå igenom allt i ditt utseende och din karaktär och vrida rubbet 180 grader. Det kan ju inte bli färre ragg än idag.
Nu invänder säkert många att man ska vara den man är, inte förställa sig, att kvinnor ska kunna uppskatta dig för den du är och liknande snack. Dessa påståenden ska du inte fästa något avseende vid. Gör du det kan du vänta dig ytterligare 23 år som singel (minst). Du har ju provat den taktiken och den funkar inte.
Eftersom det du gjort hittills inte alls visat sig vara gångbart när det gäller tjejer, föreslår jag att du gör tvärt om. Och detta gäller allt.
Frisyren på det bifogade kortet verkar lite ocool. Börja där, styla till håret.
Sedan gäller det för dig att gå igenom allt i ditt utseende och din karaktär och vrida rubbet 180 grader. Det kan ju inte bli färre ragg än idag.
Nu invänder säkert många att man ska vara den man är, inte förställa sig, att kvinnor ska kunna uppskatta dig för den du är och liknande snack. Dessa påståenden ska du inte fästa något avseende vid. Gör du det kan du vänta dig ytterligare 23 år som singel (minst). Du har ju provat den taktiken och den funkar inte.
Tror det farligt att tänka sådär.. livet går till viss mån att styra men det är inget som säger att han kommer förbli den han är idag i 23 år till om han inte gör en extrme make over. Livet är inte linjärt och förutsägbart utan det inträffar hela tiden oväntade saker vi inte kan förutse. Det går att öka odds, det går att agera på nya områden men man får inte tro att "om jag fortsätter som jag gjort kommer det blir lika dant i framtiden" eller "det jag har bakom mig är ett resultat som kommer återupprepas om jag gör lika danr även i fortsättningen"
Slumpen är ändå stor
Slumpen har tagit mig till saker i mit liv jag aldrig kunnat ana.
Sen förändras också de yttre aspekterna av världen även om du själv inte gör det. Så kom ihåg att även om inte du förändras nämnvärt så gör faktiskt din värld det.