2007-10-18, 17:22
Medlem
lat_jävels avatar
Hallå där allihopa i FB världen.

Det är som så att imorgon (och under helgen) är det tänkt att festa hårt med ett gäng polare och det jag har planerat att inta imorgon är Somadril, Alprazolam, Diazepam, Alkohol (en hela eller så), Tjack, Kola och möjligtvis syra och svamp framåt morgonkvisten.

Däremot så har jag fått intrycket att det inte är speciellt smart att blanda Somadril och Alkohol så jag funderar på att skippa Somadrilen men tänkte att jag skulle fråga här först då jag inte är speciellt insatt när det gäller Somadril.

Så är det en bra eller dålig idé att inkludera Somadril under mitt blandbrukande i morgon?

/lat_jävel
Citera
2007-10-18, 17:34
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lat_jävel

Det är som så att imorgon (och under helgen) är det tänkt att festa hårt med ett gäng polare och det jag har planerat att inta imorgon är Somadril, Alprazolam, Diazepam, Alkohol (en hela eller så), Tjack, Kola och möjligtvis syra och svamp framåt morgonkvisten.

Däremot så har jag fått intrycket att det inte är speciellt smart att blanda Somadril och Alkohol så jag funderar på att skippa Somadrilen men tänkte att jag skulle fråga här först då jag inte är speciellt insatt när det gäller Somadril.

Så är det en bra eller dålig idé att inkludera Somadril under mitt blandbrukande i morgon?

/lat_jävel

Riktigt dum blandning samtliga kategorier. Inte nyttigt fysiskt, riktigt dumt ekonomiskt, meningslöst effektmässigt ( varför fin koks på allt det där?) Och psyket lär inte må bra av en rejäl tripp framåt morgonen efter allt det där.
Citera
2007-10-18, 17:51
Medlem
lat_jävels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Riktigt dum blandning samtliga kategorier. Inte nyttigt fysiskt, riktigt dumt ekonomiskt, meningslöst effektmässigt ( varför fin koks på allt det där?) Och psyket lär inte må bra av en rejäl tripp framåt morgonen efter allt det där.

Helt nyttigt är det ju inte fast så farligt är det inte om man räknar bort minnesluckor men effektmässigt tycker jag det funkar finfint. Börjar med Diazepam, Alprazolam och Bacardi Razz och möjligtvis även Somadril på det men jag är skeptisk till att inkludera Somadrilen.
Precis innan man drar ut och när man är ute så blir det kola och när det har tagit slut så blir det pulver, brukar alltid funka annars och psyket är det inga problem med.

Det var tänkt att ta några lappar och sedan dra till krogen men det får vänta tills efterfesten.

Och även om jag tar allt det där så ligger jag ändå på plus eller plusminusnoll rent ekonomiskt.

Det är inte första gången som jag har gjort samma blandning men utan Somadril då.

/lat_jävel
Citera
2007-10-19, 00:55
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:

/lat_jävel
Man mår som bäst på ALLT samtidigt!
Citera
2007-10-19, 01:03
Medlem
YeOl´MadHatters avatar
Kan va en slöseri på vissa av drogerna, just att vissa kanske du borde spara tills tjacket o kolan varvas ner?
Vetifan iofs, det lät som en skön blandning å andra sidan, bir det tripprapport sen eller?
Citera
2007-10-19, 05:53
Medlem
lat_jävels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeOl´MadHatter
Kan va en slöseri på vissa av drogerna, just att vissa kanske du borde spara tills tjacket o kolan varvas ner?
Vetifan iofs, det lät som en skön blandning å andra sidan, bir det tripprapport sen eller?

Nej det är inget slöseri på någon av dom, Bensodiazepinerna intas samtidigt som Razzen och när jag känner att jag börjar bli lite väl berusad (dvs kan inte gå) så blir det lite kola, sedan fortsätter det på det sättet tills Razzen och Strohromen som en har med sig har tagit slut.
Då blir det ut till krogen och där blir det bara några öl och koks, när kolat är slut så byter vi till tjack istället.
När väl alla uteställen och fester har tagit slut så rör vi oss tillbaka till mig där det blir mer piller och framåt morgonkvisten blir det en rejäl tripp på några gram hemodlad svamp och några lappar syra.

Men visst, det kanske är lite slöseri men det är ändå en underbar blanding

Om jag kommer ihåg nog mycket så kan det hända att det kommer en tripprapport.

Däremot så har jag tänkt att skita i Somadrilen men om ni på FB anser att det inte ska vara några problem så tas den helt klart med.

/lat_jävel
Citera
2007-10-19, 09:56
Medlem
Låter jävligt bra det där, proppa i dig bara!
Men vafan du kan ju dela med dig lite i alla fall
Citera
2007-10-19, 12:40
Medlem
lat_jävels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojen
Låter jävligt bra det där, proppa i dig bara!
Men vafan du kan ju dela med dig lite i alla fall

Visst fan delar jag med mig till mina knarkotikapolare

Men frågan består, är Somadrilen så pass farlig att jag borde skippa att blanda den med alkohol?

/lat_jävel
Citera
2007-10-19, 14:06
Bannlyst
Citat:

/lat_jävel

Somadrill e farlig o blanda med nästan allt knarkväg förutom Cannabis. (Dock blir man så jävla väck av den kombon)
Jag har själv fått överdos och fått hjärtstillestånd på Somadrill pga. kombo (se: http://www.flashback.org/showthread.php?t=515534 ) samt sett jonkare få rejäla överdos på sin vanliga sill när de bara tagit två ynka soma piller.

Akta dig som fan för soma om du vill klara dig med livet i behåll.

Fred & kärlek.
Citera
2007-10-19, 14:47
Medlem
furis avatar
Benzo kan slå ut LSDn så att du inte känner ett piss om du har otur.. Har både hänt mig och flera kompisar så det är inget bullshit.

LSD för sig, kola/tjack + sprit & benzo på efterfesten...
Citera
2007-10-19, 16:01
Medlem
lat_jävels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av furi
Benzo kan slå ut LSDn så att du inte känner ett piss om du har otur.. Har både hänt mig och flera kompisar så det är inget bullshit.

LSD för sig, kola/tjack + sprit & benzo på efterfesten...

Jag är medveten om detta och när jag väl börjar trippa så är benson borta och om inte så tar jag ändå så pass stor dos syra och svamp så det märks inte.

/lat_jävel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in