2013-12-18, 22:21
Medlem
Svenska spel uppdaterar ju inte att Evian har gjort 1-1 då har jag ju 8 rätt
Citera
2013-12-18, 22:34
Medlem
Canalatess avatar
Vad hände med Sheff W?

Edit: Dåligt väder.
Senast redigerad av Canalates 2013-12-18 kl. 22:40.
Citera
2013-12-18, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canalates
Vad hände med Sheff W?

Edit: Dåligt väder.

Vet du vad som kommer hända med dom två engelska avbrutna matcherna? lottas dom...

Jag har skickat ett mejl och frågat till svenskaspel men tänkte kolla om du eller någon annan här har koll på vad som kommer hända...

sitter nämligen med en kupong där jag fortfarande har chansen att få in det beroende på hur det blir med dom avbrutna matcherna :P
Citera
2013-12-18, 22:55
Medlem
AndraSorterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiklasNisse
Vet du vad som kommer hända med dom två engelska avbrutna matcherna? lottas dom...

Jag har skickat ett mejl och frågat till svenskaspel men tänkte kolla om du eller någon annan här har koll på vad som kommer hända...

sitter nämligen med en kupong där jag fortfarande har chansen att få in det beroende på hur det blir med dom avbrutna matcherna :P

Brukar väl vara så, att om man hinner spela klart matcherna inom samma spelomgång , så blir det de resultat som gäller.

Hinner man inte blir det nog lotto på de två matcherna (suck)
Citera
2013-12-18, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiklasNisse

När det hände senast för ett par veckor sen så spelades matchen dagen efter. Så dom blir väl bara uppskjutna och Topptipset flytande tills dess att matcherna är spelade.
Citera
2013-12-18, 23:00
Medlem
Aa okej, dom hoppas jag nog mer på att dom lottas och jag har lite flyt med lottningen haha. Sitter med 1.a på Crawley stod 0-0 med typ 10 min kvar, x2 på wigan... ja nej jag vet faan inte, hoppas bara det kan sitta oavsett tillslut haha Tack för snabba svar iallafall.
Citera
2013-12-18, 23:01
Medlem
Hade allt till dom sista 5 minuter där Tottenham kolapsar, Psg kryssar, Bordex vänder, där rök allt Nya tag på lördag-söndag
Citera
2013-12-18, 23:01
Medlem
Canalatess avatar
Idag skulle man spikat United, Evian och Marseille. Var faktiskt inne på dessa tre ett tag men valde att spika Bottenhamn IGEN.

Nya tag..
Citera
2013-12-18, 23:12
Medlem
Ja ni! Jag satt i bilen hem för en stund sen med en korrekt kupong och 10k i utdelning.
Sen kommer jag hem och ser att Bordeaux sätter en straff i 90:e, där hade jag 1X.

Kanske lika bra så man slipper sitta på nålar tills dom två uppskjutna matcherna är klara

Det blir nog inga julklappar till familjen i år
Citera
2013-12-18, 23:22
Medlem
Nu är dom lottade.
Crawley - Bristol 1
Sheffield - wigan X

Haha hade 12 i Wigan matchen. Snopet om den matchen hade ensamt förstört systemet när Wigan ledde.
Citera
2013-12-18, 23:25
Medlem
SpaaderKnekts avatar
Fy fan va gött med lottning

http://imgur.com/CbYd88R
Citera
2013-12-18, 23:27
Medlem
JAAAAAAAAAAAAAA, det blev lottning på dagens topptips, crawley lottad 1.a och där satt den spiken, onsdag-wigan lottad till X hade x2... kan ta en bild på kupongen och lägga in här så fort jag löst det så ni får se bevis

Dålig kamera på datan men här har ni bilden

http://www.ladda-upp.se/bilder/vaithzikxyoows/
Senast redigerad av NiklasNisse 2013-12-18 kl. 23:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in