2009-03-22, 13:06
Medlem
Pretenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Desivle
Pretender:
Man city aldrig kört lika hemmaplan.

Hmm, borde kört 12 där... försent nu
Citera
2009-03-22, 13:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pretender
Hmm, borde kört 12 där... försent nu
Men eftersom dom har inte spelat så bra på sistonde och Sunderland är ett starkt så kan kryss alltid dyka upp, vill själv ta med X men ändå inte.
Citera
2009-03-22, 14:05
Medlem
Undrar vilka man ska våga spika idag. Vill ju gardera Liverpool, City, Milan och Barca för att ha chans på en bra utdelning. Ja jag vill ju gardera alla matcher Vad tror ni om Atletico Madrid? Senaste tiden har dom sett riktigt bra ut, men Mallorca hemma är alltid kluriga matcher...

Serie A har jag dålig koll på, vad tror ni om dagens matcher? Kommer Napoli att skrälla och få igång sitt spel igen? Milan är inte alltför bra på bortaplan, men har börjat få tillbaka många från skadelistan så dom har ett starkt lag.

Har Malaga nån chans att ta poäng? 87% på Barca känns för mkt att spika.

Racing-Valencia, en match mellan 2 lag som bägge har borta flera viktiga spelare. Klarar Valencia att fixa en seger utan bl.a. Villa och Silva?
Citera
2009-03-22, 21:17
Medlem
Prognos på 10 000 vid X på Barca, och nu prognos på 852.

Surt..sitter iaf med X2 på de båda återstående matcherna.
Citera
2009-03-22, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avanti_
Prognos på 10 000 vid X på Barca, och nu prognos på 852.

Surt..sitter iaf med X2 på de båda återstående matcherna.

Inte så konstigt att det sjönk så dramatiskt när Barca var streckat till 87% om jag minns rätt.
Hade räckt med att Sunderland skulle fått in en kvittering så hade utdelningen ökat rätt bra.
Citera
2009-03-27, 21:37
Medlem
Phibess avatar
Ska jobba imorgon så jag lämnar in redan idag, så det inte blir så stressigt. Om någon vill ha en motivering till match 5 så är det att jag inte hade råd med X2.

1. Portugal -Sverige 1X2
2. Albanien -Ungern 12
3. Slovenien-Tjeckien 1X2
4. Wales -Finland X2
5. Spanien -Turkiet X
6. Litauen -Frankrike X2
7. Rumänien -Serbien 1
8. Irland -Bulgarien 1X2

Trevlig helg!
Citera
2009-03-27, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phibes
Ska jobba imorgon så jag lämnar in redan idag, så det inte blir så stressigt. Om någon vill ha en motivering till match 5 så är det att jag inte hade råd med X2.

1. Portugal -Sverige 1X2
2. Albanien -Ungern 12
4. Wales -Finland X2
5. Spanien -Turkiet X
6. Litauen -Frankrike X2
7. Rumänien -Serbien 1
8. Irland -Bulgarien 1X2

Trevlig helg!
Modigt att INTE ha med en 1:a på Spanien.
Vinner Turkiet är det en asfet skräll vilket iof höjer utdelningen..
men men, struntar du i 1:an på Spanien
så har du ballar av stål helt klart..
Senast redigerad av splitt 2009-03-27 kl. 23:47.
Citera
2009-03-27, 23:49
Medlem
1. X2 Jag tänker mig 0-0, men det är möjligt att Sverige lyckas. Men det blir hårt utan Z.
2. 1 Albanien har klarat sig riktigt bra hemma. Starka där. Vet inget om Ungern. 1-0?
3. 2 Riskabelt.
4. 1X Ok. Finland är intressanta, men Wales hemma borde vara starkare. Kanske 1-1?
5. 1 Europamästarna vinner?
6. 12 Viktig match för Frankrike, men så länge de har kvar förbundskaptenen kan det verkligen gå fel. Litauen skräller?
7. 2 Ingen aning här.
8. 1X Irland borde vara starka hemma. Krigar till sig minst ett poäng.

Mycket nöje för de 16 kronorna
Citera
2009-03-28, 00:02
Bannlyst
Finns de någon spik ens imorgon?
Citera
2009-03-28, 00:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Phibes

1. Portugal -Sverige 1X2
2. Albanien -Ungern 12
4. Wales -Finland X2
5. Spanien -Turkiet X
6. Litauen -Frankrike X2
7. Rumänien -Serbien 1
8. Irland -Bulgarien 1X2

Trevlig helg!

Korkade rader. Riktgit korkade IMO.

Portugal - Sverige 1X RÄCKER hela vägen, sverige spelar efter X och dom har inte ens ngn målskytt. Glöm sverige vinst.

Albanien - Ungern helgardera den matchen annars är du knäpp.

Wales - Finland 1X räcker långt här. Vars ifrån har du fått att Finland är bra?
dom har 5 st raka förluster på sina senaste kamper

Spanien - Turkiet 1X , ev, helgardering. smart att ha singel X ? öhh. haha.

Lita - France 2 , juste, Litauens bästa spelare (sampdoria, serie a) är skadad. dvs deras BÄSTA, så dom har ingen chans. 0-1 0-2.

där har du några synpunkter.
Citera
2009-03-28, 11:19
Medlem
Pretenders avatar
1. Portugal -Sverige 1X
2. Albanien -Ungern X
3. Slovenien-Tjeckien X2
4. Wales -Finland 1X2
5. Spanien -Turkiet 1
6. Litauen -Frankrike 2
7. Rumänien -Serbien 1X2
8. Irland -Bulgarien 1

Helgarderar Wales-Finland eftersom den spelas redan kl 16, vet att jag kommer spricka på den annars.
Citera
2009-03-28, 14:37
Bannlyst
Har spelat följande för 96 kr:

1. 1X2 (Sverige utan Z samt ev. Linderoth, två tunga avbräck, men har haft mycket att hämta från Portugal tidigare och jag anser denna svårbedömd. X?
2. 1X (Albanien brukar vara bra hemma, Ungern är okända för mig.. 1X räcker nog)
3. X2 (Tjeckien har ju som sagt sina stjärnor med bla. Cech i mål, och det ska väl räcka mot Slovenien? X tas med pga hemmafördel..)
4. 12 (Wales är bättre, har tokiga hemmasupp. men Finland är krigare - trots uselt lag! Är halvfinsk så går lite på känsla. Pass upp, helgard rekommenderas!)
5. 1 (Spanien är väl bäst i världen för tillfället och ska på pappret vinna över turkarna här. Turkiet är också riktiga kämpar så kan bli tajt. 1-0 torres?)
6. 2 (Litauen har inte mycket att hämta här mot Frankrike som nog ångrar sin insats i EM rejält.. Fruktansvärt dåliga, till och med sämre än Sverige placeringsmässigt. Revansch och VM är ett måste, annars vet jag inte vad.)
7. 1X (Rumänien har sina ess i rockärmen och är ett bra lag med spelkunniga samt skickliga spelare.. Hade Serbien haft hemmaplan hade det varit annat. 1X javisst!)
8. 1X (Svårbedömd. Irland har bra stöd hemma och bör kunna få med sig minst 1 poäng.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in