2009-01-18, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Im Mclovin
Jag förstår men INNAN det är slut hur kan man se hur mkt man får då?

Ja på svt text-tv sida 551 kan du kolla prognosen för raden som gäller för tillfället. Hade det slutat oavgjort för Chelsea hade topptipset gett 4025kr eller vad det var, men nu gjorde dom ju tyvärr mål i absolut sista stund och vinsten blev istället blygsamma 350kr...
Citera
2009-01-18, 12:33
Bannlyst
Ni som vann igår, ni kan väl posta lite tips här i tråden eller nåt..

Skulle inte swansea vinna så skulle jag väl få 4 tusen också..
Satte 1X på chelsea matchen..
Fan riktigt dåligt gick det igår. 3,4 kuponger förlust på 1 match i varje kupong. Och chelsea gick uppåt i poäng mässigt.
Citera
2009-01-18, 13:20
Medlem
Pretenders avatar
Jag spelar med vinsten, dvs. ett dyrare system än det jag hade igår. Kanske inte så genomtänkt, bättre att hålla ned insatserna på topptipset eftersom utdelningen inte alltid är så bra (som igår t.ex.).

Tottenham - Portsmouth 1x2 Tottenham är överstreckade (>60 %) - skrälläge.
Almeria - Atl. Madrid x2 Madrid spelade helt ok mot Barca senast, tror man fixar minst 1 pinne.
Bilbao - Valencia x2 Valencia har bara förlorat mot storlagen borta.
R. Madrid - Osasuna 1 Dagens bank, tre raka vinster för R.M.
Atalanta - Inter x2 Inter ska vinna detta, men X kan ju generera lite.
Cagliari - Udinese 1x2 Fattar inte riktigt varför Cagliari är så stora favoriter här, de var iofs. bra mot Inter. Helgardering.
Lazio - Juventus 12 Juventus börjar närma sig Inter i toppen och blir farliga här, men målfarliga Lazio kan skrälla.
Torina - Roma x2 Totti skadad, men Roma är klara favoriter.

288 spänn. Jag tycker det ser bra ut, men det gör det ju alltid innan matcherna börjat.
Citera
2009-01-18, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pretender
Jag spelar med vinsten, dvs. ett dyrare system än det jag hade igår. Kanske inte så genomtänkt, bättre att hålla ned insatserna på topptipset eftersom utdelningen inte alltid är så bra (som igår t.ex.).

Tottenham - Portsmouth 1x2 Tottenham är överstreckade (>60 %) - skrälläge.
Almeria - Atl. Madrid x2 Madrid spelade helt ok mot Barca senast, tror man fixar minst 1 pinne.
Bilbao - Valencia x2 Valencia har bara förlorat mot storlagen borta.
R. Madrid - Osasuna 1 Dagens bank, tre raka vinster för R.M.
Atalanta - Inter x2 Inter ska vinna detta, men X kan ju generera lite.
Cagliari - Udinese 1x2 Fattar inte riktigt varför Cagliari är så stora favoriter här, de var iofs. bra mot Inter. Helgardering.
Lazio - Juventus 12 Juventus börjar närma sig Inter i toppen och blir farliga här, men målfarliga Lazio kan skrälla.
Torina - Roma x2 Totti skadad, men Roma är klara favoriter.

288 spänn. Jag tycker det ser bra ut, men det gör det ju alltid innan matcherna börjat.

spelar nästan likadant. ska bli kul och se hur det utvecklar sig
Citera
2009-01-18, 15:49
Medlem
Pretenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av returned
spelar nästan likadant. ska bli kul och se hur det utvecklar sig

Ser inte så ljust ut i halvtid... Atalanta - Inter 3:0, vem kunde förutse det? Utdelningen kommer vara hög idag verkar det som.
Citera
2009-01-18, 19:03
Medlem
Fan va arg man är på sig själv just nu, hade helgardering på Inter som första tanke, sen tog jag bort den för att spara lite pengar, för nog skulle x2 räcka, men inte då... 2763kr ligger prognosen på just nu med 3 matcher kvar som alla kan sluta oavgjort.
Citera
2009-01-18, 22:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av baruba
Fan va arg man är på sig själv just nu, hade helgardering på Inter som första tanke, sen tog jag bort den för att spara lite pengar, för nog skulle x2 räcka, men inte då... 2763kr ligger prognosen på just nu med 3 matcher kvar som alla kan sluta oavgjort.

Samma här... Lovar ville sätta 1X där men jag tänkte på inters tur fotboll.
Om lazio - juve matchen slutar X eller 2 skulle jag bara haft 1 fel....

Edit:
Hopp då hade man 1 fel igen.
Senast redigerad av Im Mclovin 2009-01-18 kl. 22:30.
Citera
2009-01-19, 20:22
Medlem
Vilket e bästa systemet på topptipset på onsdag (europa) Skulle va intresant med några seriösa spelförslag? Desutom jag frågade den här frågan i ett annat forum men kan tänka mig att det finns svar här.

Var kan man få tag i Sv spel tröjor som dte står Oddset på osv. Fans en men Stryktipset där det står så och sen e en fotbollspelare under en vit tröja?
Citera
2009-01-24, 01:34
Bannlyst
Några tips på morgondagens topptips? Hade tänkt att köra för lite eftersom den är ganska svår...
Citera
2009-01-24, 14:20
Medlem
Pretenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fed0r
Några tips på morgondagens topptips? Hade tänkt att köra för lite eftersom den är ganska svår...

Tror Portsmouth får problem med Swansea, minst X här. Sen har jag läst att Wolverhampton inte prioriterar FA-cupen, utan snarare ligan och avancemang till PL. En bra favorit är nog West brom som har varit riktigt starka på sistone, vilket man inte kan säga om Burnley (bortsett från Spurs förödmjukelse senast). Om man ska gardera en storfavorit så väljer jag nog Chelsea som möter ett formstarkt Ipswich (men tror iofs. inte de har någon chans ändå).

Spelar för 72 spänn, känns som om det kan bli svårt idag.
Citera
2009-01-24, 15:33
Medlem
Phibess avatar
Har också gått in på Swansea här. Lirar annars med Chelsea och United säkra och ganska få rader idag, med insats x10 istället.
Citera
2009-01-24, 17:52
Medlem
Jävla Coventry att göra mål i slutminuten... hade varit skönt med ett x där o höjt utdelningen lite, blir inte många kr nu om United vinner sin match...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in