Citat:
Ursprungligen postat av daannneee
Känns modigt att sätta X2 mot Man. U

Matchen borde väl öppna sig på liknande sätt som gårdagens gjorde på Camp Nou, målchanser i vart tredje anfall. Dessutom är Höwedes oklar till spel, och Schalkes backlinje är väl allt annat än i form. Senaste mötet hade slutat med betydligt fler mål bakåt om det inte var för Neuer, och senast mot Bayern München tappade dom in 3 bollar under de första 20 minuterna. Spela som du vill, men jag tipsar dig om att ha med ettan också
Jag är även imponerad att du vågar spika Villarreal efter senaste mötet! Catala är dessutom avstängd.
Jo jag vet att det är en tok chansning med x2 på Man U..men om Man U vinner så finns det ingen anledning att spela denna omgång av topptipset då utdelningen aldrig kan gå över 1000:- oavsätt om Kållared ev skulle vinna i kväll,,för att Dalsjöfors vinner mot Jitex ser jag som en omöjlighet då dom helt enkelt är för dåliga för högsta serien!!
och nu när Man U trots allt vilar en del spelare bla Rooney & Hernandez så ser jag endast värde i x2 på den matchen!!
preliminära startelvor i kväll!!
Manchester United (4-4-2)
Van der Sar; Fabio, Ferdinand, Vidic, Evra; Valencia, Scholes, Carrick, Park; Berbatov, Owen.
Schalke (4-4-2)
Neuer; Uchida, Howedes, Metzelder, Escudero; Farfan, Papadopoulos, Kluge, Jurado; Raul, Edu.
mvh