2011-01-27, 17:52
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i_Love_MaryJane
Man garderar alltid matcher där det finns chanser för stora förändringar, man helgarderar till exempel inte Real madrid på hemmaplan och spikar någon match med värde 40% 30% 30%, det är i en sånn match det är bra värde att ha med en helgardering.
Du tänker helt fel. Att helgardera en match med 40-30-30 är tämligen värdelöst då majoriteten av topptipsspelarna redan har den helgarderad. Om en match däremot har 80-15-5 så är det guldläge för en helgardering då många har den som spik och därmed missar sin rad om det blir kryss eller tvåa.
Citera
2011-01-27, 19:01
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Du tänker helt fel. Att helgardera en match med 40-30-30 är tämligen värdelöst då majoriteten av topptipsspelarna redan har den helgarderad. Om en match däremot har 80-15-5 så är det guldläge för en helgardering då många har den som spik och därmed missar sin rad om det blir kryss eller tvåa.

Vem vet vad som är rätt, din syn på saken är bara bra den dagen du råkar få in den där 5%, Real madrid förlorar på hemmaplan eller liknande, helt utan skador eller liknande

30% är helt ok så länge man får in några andra halv skrällar. Jag gillar din syn på saken. Jag är självklart ute efter att bli ensam med 13 rätt någon gång. Men när man siktar så högt mot stjärnorna så brukar jag spela lotto istället, större vinst, osv..

Bättre med stadig inkomst på spel än istället för att sikta för så högt utan anledning, och aldrig eller kanske 1 gång få in liknande system.

Går att se från 2 olika sidor igentligen ?
Citera
2011-01-28, 14:00
Medlem
thuggies avatar
vad sägs om denna

southhampt. - man united = 2
birmingham - convetry = 1x
bolton - wigan = 1
sheff.w - hereford = 1X2
stevenage - reading = 1X2
torguay - crawley t = 1x2
watford - brighton = 1
wolverh. - stoke = 1x2

162kr...

säg till om någon har bättre rader tack!
Citera
2011-01-29, 12:47
Medlem
Silverdragons avatar
M32

1. Southampt - Manch.U 2
2. Birmingh. - Coventry X
3. Bolton - Wigan 1X
4. Sheff.W - Hereford 12
5. Stevenage - Reading 2
6. Torquay - Crawley T 1X
7. Watford - Brighton X2
8. Wolverh. - Stoke 12

M24

1. Southampt - Manch.U 2
2. Birmingh. - Coventry 1X
3. Bolton - Wigan 12
4. Sheff.W - Hereford 1
5. Stevenage - Reading 2
6. Torquay - Crawley T 1
7. Watford - Brighton 12
8. Wolverh. - Stoke 1X2

2 små rackare
Citera
2011-01-30, 10:10
Medlem
Silverdragons avatar
Topptipset 30 Jan 2011

M48

1. Notts Co - Manch.C 2
2. West Ham - Nottingh. 12
3. Fulham - Tottenham X2
4. At.Madrid - A.Bilbao 12
5. Espanyol - Villarrea 1X2
6. Osasuna - R.Madrid 2
7. Bologna - Roma X2
8. Napoli - Sampdoria 1

M36

1. Notts Co - Manch.C 2
2. West Ham - Nottingh. X
3. Fulham - Tottenham 2
4. At.Madrid - A.Bilbao X
5. Espanyol - Villarrea 1X2
6. Osasuna - R.Madrid X2
7. Bologna - Roma 12
8. Napoli - Sampdoria 1X2
Citera
2011-01-30, 11:08
Medlem
Pretenders avatar
M32

1. Notts Co - Manch.C 2
2. West Ham - Nottingh. X2
3. Fulham - Tottenham 1
4. At.Madrid - A.Bilbao 1X
5. Espanyol - Villarrea 1X
6. Osasuna - R.Madrid X2
7. Bologna - Roma 2
8. Napoli - Sampdoria 1X
Citera
2011-01-30, 14:10
Medlem
jont3hs avatar
M 16

1. Notts Co - Manch.C 1 2
2. West Ham - Nottingh. 2
3. Fulham - Tottenham X 2
4. At.Madrid - A.Bilbao 1
5. Espanyol - Villarrea 1 X
6. Osasuna - R.Madrid 2
7. Bologna - Roma 1 X
8. Napoli - Sampdoria 1

Citera
2011-02-01, 14:55
Medlem
thuggies avatar
2 rätt från 17 lax ja blir så sne att ja tittade på expertens tips... hade ja valt mitt egna hade den suttit...

nu vill ja att någon ERFAREN fantast!! lägger upp ett fint topptips!

runt 300 spänn.. mer ska man inte lägga på topptipset.. så dålig ska man inte vara!

Liverpool vs. Stoke : 1
birmingham - man city : x2
blackburn - tottenham : x2
blackpool - west ham : 1X2
bolton - wolverh. : 1X
fulham - newcastle : 1X2
chievo - napoli : X2 NAPOLI bör vinna denna !
palermo - juventus : 1X2 ... tycker juventus borde vinna denna men som sagt fotboll kan förändras på 1 sek...

vad tycker ni om denna 204krs topptips..

har ni några skönare radera. skriv dem mer än gärna!
Citera
2011-02-01, 14:59
Medlem
thuggies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thuggie
2 rätt från 17 lax ja blir så sne att ja tittade på expertens tips... hade ja valt mitt egna hade den suttit...

runt 300 spänn.. mer ska man inte lägga på topptipset.. så dålig ska man inte vara!

Liverpool vs. Stoke : 1
birmingham - man city : x2
blackburn - tottenham : x2
blackpool - west ham : X2
bolton - wolverh. : 1X
fulham - newcastle : 1X2
chievo - napoli : X2 NAPOLI bör vinna denna !
palermo - juventus : 1 2 ... tycker juventus borde vinna denna men som sagt fotboll kan förändras på 1 sek...

vad tycker ni om denna 204krs topptips..

har ni några skönare radera. skriv dem mer än gärna!

my bad 192kr topptips!
Citera
2011-02-01, 15:13
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:

Varför skulle någon lägga ut sitt topptips enbart för att hjälpa dig? Om jag skulle sitta på ett idiotsäkert system så skulle jag knappast visa dig det eftersom jag inte har någon lust att dela mina pengar med dig. Ju färre som prickar in allt, desto mer pengar blir det ju.

Vilken experts tips förresten? Experten på svenskaspel?

Annars kan du ju alltid börja kolla http://www.stellanekman.com/tipssidan.htm för hans tips och lite tips från olika tidningar.
Citera
2011-02-01, 15:28
Medlem
thuggies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Varför skulle någon lägga ut sitt topptips enbart för att hjälpa dig? Om jag skulle sitta på ett idiotsäkert system så skulle jag knappast visa dig det eftersom jag inte har någon lust att dela mina pengar med dig. Ju färre som prickar in allt, desto mer pengar blir det ju.

Vilken experts tips förresten? Experten på svenskaspel?

Annars kan du ju alltid börja kolla http://www.stellanekman.com/tipssidan.htm för hans tips och lite tips från olika tidningar.

ok förlåt lilla pojken de var inte meningen att brusa upp dig men de finns personer som delar sina tips och skapar bolag samt går ihop med tips... men du verkar vara en nybörjare.. stellan ekman må vara sverige sämsta topptipsare! avstår tack endå!
Citera
2011-02-01, 16:18
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
ok förlåt lilla pojken de var inte meningen att brusa upp dig men de finns personer som delar sina tips och skapar bolag samt går ihop med tips... men du verkar vara en nybörjare.. stellan ekman må vara sverige sämsta topptipsare! avstår tack endå!

Jag brusade inte upp. Dessutom menade jag inte hans eget tips utan menade att han samlade lite olika tidningstips där, vilket jag också skrev. Ja, klart att det finns folk som skapar bolag.. Men det var väl inte det du frågade om va?

Och visst, jag må vara nybörjare (har spelat i ungefär ett år), men trots det så är det fan inte JAG som sitter och fiskar efter andras tips på flashback när jag inte kan tippa själv, och när det går åt helvete skyller på "ja tittade på expertens tips... hade ja valt mitt egna hade den suttit..." och dessutom gnäller om det i ALLA TRE tipstrådarna. Visst är det konstigt?
Senast redigerad av ArturoBandini 2011-02-01 kl. 16:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in