2009-02-28, 17:48
Medlem
L_a_z_e_rs avatar
Nu har Wigan gjort mål med, allt bara rasar

Chelsea - Wigan 1 - 1
Citera
2009-02-28, 17:51
Bannlyst
Topptipset: 26.040 kr
Chelsea gör mål:
Topptipset: 7.326 kr
Senast redigerad av Desivle 2009-02-28 kl. 17:55.
Citera
2009-02-28, 18:09
Medlem
Phibess avatar
Såg ni stryktipset då? Utdelningen var lägre när det stod kryss i Chelsea.
Citera
2009-02-28, 18:18
Medlem
Pretenders avatar
Sprack på Sheffield W. Typiskt när Coventry och Boro satt så fint.
Citera
2009-02-28, 18:21
Medlem
BagareBengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phibes
Såg ni stryktipset då? Utdelningen var lägre när det stod kryss i Chelsea.
Jag såg, 777k på x. Snurrigt värre. 3 som satt med x och 2 som satt med 1:a. Stackars sate.
Citera
2009-03-01, 03:43
Bannlyst
1X tror jag på United, gibson och welbeck kommer starta.
Villa spik eftersom dom har vilat spelar ett tag nu, gick med dåliga spelare till uefa.
Citera
2009-03-01, 13:43
Bannlyst
32-raders:

1. 1 (Jag gillar United numera och det verkar som de vinner allt. Kämpar rejält i cupsammahang, oavsett sort - och nu är det Carlings Cup final. Tottenham satsar på ligan och säkerligen denna men på Old Trafford blir det svårt. Startelvor vet jag inte riktigt..)
2. 1 (Aston Villa satsar på ligan. Stoke är usla på bortaplan.)
3. 1X (Cagliari visar styrka på senare tid men det gör Torino också. Att inte ha med X i en italiensk match är dumt.)
4. 1X (Även fast jag tror Roma kan "skrälla" så är Inter alldeles för bra i nuläget. Vill behålla ledningen. Zlatan är HET i Serie A.. Rätt många skadebräck för Roma. http://www.betinf.com/italy_injured.htm)
5. X2 (Finns inte mycket mer att motivera än att Milan är bättre än Sampdoria och att de har bra form.. Sampdoria är ett bra lag men jag tror att det mesta det får med sig är en pinne..)
6. X2 (Atl. Madrid är mycket fram och tillbaka men ska inte underskattas.. Barca är Barca? X följer med då jag inte bortser att 7/4 inbördesmöten har gått till Atl fördel.. Form talar för vinst och därav X2)
7. X2 (X gardering med vad? Oerhört svår match - förvånar mig inte om Numancia vinner denna men Deportivo är hetare.. X2.)
8. 2 (Också oerhört svårbedömd.. Betis är tajta. Villareal har äntligen börjat komma igång och slagit Deportivo med 3-0 på bortaplan, samt förlorat över Real Madrid med endast 1-0 på bortaplan.. Duktigt. X2 är bättre men jag går på form..)
Citera
2009-03-01, 14:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AmpreX
32-raders:

1. 1 (Jag gillar United numera och det verkar som de vinner allt. Kämpar rejält i cupsammahang, oavsett sort - och nu är det Carlings Cup final. Tottenham satsar på ligan och säkerligen denna men på Old Trafford blir det svårt. Startelvor vet jag inte riktigt..)
2. 1 (Aston Villa satsar på ligan. Stoke är usla på bortaplan.)
3. 1X (Cagliari visar styrka på senare tid men det gör Torino också. Att inte ha med X i en italiensk match är dumt.)
4. 1X (Även fast jag tror Roma kan "skrälla" så är Inter alldeles för bra i nuläget. Vill behålla ledningen. Zlatan är HET i Serie A.. Rätt många skadebräck för Roma. http://www.betinf.com/italy_injured.htm)
5. X2 (Finns inte mycket mer att motivera än att Milan är bättre än Sampdoria och att de har bra form.. Sampdoria är ett bra lag men jag tror att det mesta det får med sig är en pinne..)
6. X2 (Atl. Madrid är mycket fram och tillbaka men ska inte underskattas.. Barca är Barca? X följer med då jag inte bortser att 7/4 inbördesmöten har gått till Atl fördel.. Form talar för vinst och därav X2)
7. X2 (X gardering med vad? Oerhört svår match - förvånar mig inte om Numancia vinner denna men Deportivo är hetare.. X2.)
8. 2 (Också oerhört svårbedömd.. Betis är tajta. Villareal har äntligen börjat komma igång och slagit Deportivo med 3-0 på bortaplan, samt förlorat över Real Madrid med endast 1-0 på bortaplan.. Duktigt. X2 är bättre men jag går på form..)

Ja jävlar vad heta dem är, 1-6 mot Ålborg tyder på storform
Citera
2009-03-01, 14:41
Bannlyst
Numanica har inte kört lika alls på ett bra tag, funderar på att köra 1,2 där istället för helgardering.

Deportivo däremot brukar kryssa.

Tror de kommer se ut så här:
1
1
1
1x
x2
x2
1x2
1x2
Citera
2009-03-01, 14:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Windass
Ja jävlar vad heta dem är, 1-6 mot Ålborg tyder på storform

Absolut ingen bravad men urladdning nu från den matchen.. Tror inte de går in med samma attityd och tänker att; "Nu möter vi bottenlaget - nu förlorar vi stort!"

Och sen vet jag i grund och botten att Deportivo är det bättre laget.. Som sagt - ingen toppform (DET SA JAG INTE ENS) men jag tror de vinner här.

Villareal förlorade mot Deportivo med 3-0 på bortaplan och jag ber om ursäkt för missvisande införmation. Lade X2 på denna istället för enkel 2.
Senast redigerad av AmpreX 2009-03-01 kl. 14:51.
Citera
2009-03-01, 15:01
Medlem
Pretenders avatar
Min rad idag

1x
1
1x
1x
x2
2
12