32-raders:
1. 1 (Jag gillar United numera och det verkar som de vinner allt. Kämpar rejält i cupsammahang, oavsett sort - och nu är det Carlings Cup final. Tottenham satsar på ligan och säkerligen denna men på Old Trafford blir det svårt. Startelvor vet jag inte riktigt..)
2. 1 (Aston Villa satsar på ligan. Stoke är usla på bortaplan.)
3. 1X (Cagliari visar styrka på senare tid men det gör Torino också. Att inte ha med X i en italiensk match är dumt.)
4. 1X (Även fast jag tror Roma kan "skrälla" så är Inter alldeles för bra i nuläget. Vill behålla ledningen. Zlatan är HET i Serie A.. Rätt många skadebräck för Roma.
http://www.betinf.com/italy_injured.htm)
5. X2 (Finns inte mycket mer att motivera än att Milan är bättre än Sampdoria och att de har bra form.. Sampdoria är ett bra lag men jag tror att det mesta det får med sig är en pinne..)
6. X2 (Atl. Madrid är mycket fram och tillbaka men ska inte underskattas.. Barca är Barca? X följer med då jag inte bortser att 7/4 inbördesmöten har gått till Atl fördel.. Form talar för vinst och därav X2)
7. X2 (X gardering med vad? Oerhört svår match - förvånar mig inte om Numancia vinner denna men Deportivo är hetare.. X2.)
8. 2 (Också oerhört svårbedömd.. Betis är tajta. Villareal har äntligen börjat komma igång och slagit Deportivo med 3-0 på bortaplan, samt förlorat över Real Madrid med endast 1-0 på bortaplan.. Duktigt. X2 är bättre men jag går på form..)