2010-02-18, 14:54
Medlem
Pretenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impendill
4-årig kognitions och neuropsykolog på psykologiska institutet i Lund!
Ingen som tvingar dig att läsa mina inlägg.

Allt blossade upp efter att jag gång på gång annonserade mina vinster. Sved tydligen i förlorarens ögon.

Jag tog del av era tips, hade inte många att ge så därför bidrog jag heller inte med något. Efter noggrant analyserande prickade jag in raden gång efter gång.

Men då var det någon som tog åt sig och gick i offensiv ställning. Detta handlar inte om vem som kan mest om fotboll, utan om vem som tror sig kunna mest!

Likadant i alla forum. "Pappa har sagt det, bla bla m.m"
Så fort man ger lite konstruktiv kritik spårar allt ur.

Problemet bottnar i att du vägrar inse varför folk blir irriterade när du efter varje avslutad omgång skriver att du hade alla rätt. Trådens syfte, som påpekats flera gånger, är att delge information inför matcher och skriva sitt eget tips före spelstopp. Efter avslutad omgång är sådan information tämligen värdelös, vilket inte kan vara så besvärligt att förstå.
Citera
2010-02-18, 15:53
Medlem
Ultras10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linus66
Hm,svårt att vinna på topptipset.
Antingen blir man bortlottad eller också är både linjedomare och domare blinda.
Bortkastad skrällgardering på första matchen pga dålig domarinsats,solklart offsidemål.

Håller med om att det var synd, jag hade med X:et på min kupong också.
Citera
2010-02-18, 18:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pretender
Problemet bottnar i att du vägrar inse varför folk blir irriterade när du efter varje avslutad omgång skriver att du hade alla rätt. Trådens syfte, som påpekats flera gånger, är att delge information inför matcher och skriva sitt eget tips före spelstopp. Efter avslutad omgång är sådan information tämligen värdelös, vilket inte kan vara så besvärligt att förstå.

Är det moget att bli irriterad på någon för att den personen vinner? Ska man dela med sig av sina tips och sin information kan man väl lika gärna dela med sig av om man vunnit eller ej?

"Efter avslutad omgång är sådan information tämligen värdelös, vilket inte kan vara så besvärligt att förstå." Varför är den värdelös? Kan man inte glädjas att andras lycka ska man inte heller försöka finna egen. Ren avundsjuka.

Jag kan posta varenda jävla vinst i efterhand med kvitto, men varför?
De gånger jag vunnit skrev jag "Härligt, vann igen". Påstå inte att ni själva inte påpekat att ni vunnit någon gång. Man blir glad! Den som tar åt sig får skylla sig själv. Sund avundsjuka finns det något som heter.

Då borde det förbjudas att posta " Jag vann inte".

Hör du hur det låter?

Du häller bara med bränsle på elden. Fortsätt med att förlora istället
Citera
2010-02-18, 21:08
Medlem
Citat:
Är det moget att bli irriterad på någon för att den personen vinner? Ska man dela med sig av sina tips och sin information kan man väl lika gärna dela med sig av om man vunnit eller ej?

"Efter avslutad omgång är sådan information tämligen värdelös, vilket inte kan vara så besvärligt att förstå." Varför är den värdelös? Kan man inte glädjas att andras lycka ska man inte heller försöka finna egen. Ren avundsjuka.

De gånger jag vunnit skrev jag "Härligt, vann igen". Påstå inte att ni själva inte påpekat att ni vunnit någon gång. Man blir glad! Den som tar åt sig får skylla sig själv. Sund avundsjuka finns det något som heter.

Hör du hur det låter?

Kan du posta din kupong för gårdagens/dagens Topptips nu då?
Citera
2010-02-18, 21:48
Medlem
Johanboyboys avatar
I omgången tills på Söndag, vilken match är viktigast att halvgardera? Osasuna - Valladolid 1(X) eller Wigan - Tottenham (X)2?
Citera
2010-02-18, 22:05
Medlem
William.Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johanboyboy
I omgången tills på Söndag, vilken match är viktigast att halvgardera? Osasuna - Valladolid 1(X) eller Wigan - Tottenham (X)2?

Jag skulle nog halvgarderat Osasuna matchen. Kommer det bli stora siffror igen för Tottenham (9-1 sist), njae men låt säga 2-0 eller 1-0.
Citera
2010-02-18, 22:11
Medlem
ttals avatar
FC Köpenha - Marseille Blire något mål där?
Citera
2010-02-18, 22:33
Medlem
Citat:

Hör du hur det låter?

Jag har vunnit men är uppfostrad nog att låta bli briljera i efterhand om jag inte visat raden.
Självklart för de flesta men dit hör inte du,spelar ingen roll hur mycket du vinner.
Har du inget annat att göra än att skryta i efterhand är du en stor loser i övrigt
Citera
2010-02-18, 22:33
Medlem
Johanboyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William.L
Jag skulle nog halvgarderat Osasuna matchen. Kommer det bli stora siffror igen för Tottenham (9-1 sist), njae men låt säga 2-0 eller 1-0.
Tottenham har ju dock inte gått så bra på senaste..
Citera
2010-02-18, 23:01
Bannlyst
Citat:
Jag har vunnit men är uppfostrad nog att låta bli briljera i efterhand om jag inte visat raden.
Självklart för de flesta men dit hör inte du,spelar ingen roll hur mycket du vinner.
Har du inget annat att göra än att skryta i efterhand är du en stor loser i övrigt

Men nu gjorde du just det! Skrev i efterhand att du vunnit!
Men det tänkte du kanske inte på
Citera
2010-02-18, 23:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av afv90
Kan du posta din kupong för gårdagens/dagens Topptips nu då?

Spelade inte ens denna gången.
Citera
2010-02-18, 23:03
Bannlyst
Citat:

De enda av er som är fotbollskunniga är Splendid och Splitt. De vet vad de snackar om. De kommenterar heller inte något av inläggen gjorda av MIG, varför? För att de inte bryr sig. De är smartare än så.

Semper Fi. Dåre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in