Citat:
Ursprungligen postat av impendill
Kanske för att han/hon vill ha utrymme för skrällar!
Jag har använt samma metod som denna sedan i december och det har gett lite drygt 60 000 i utdelning.
Att tippa ett mindre system kanske ger dig utdelning då och då, men de gånger de stora pengarna kommer är du chanslös!
"Och om ni vill veta bättre, så kan jag säga direkt att det är mer "enkelt" att vinna på lotto än när vissa personer förstör tråden med sina dröm rader som helt saknar verklighet ?"
- Det är ju inte ens en jämförelse!!
Keep up with the monster!
Gulligt. Ska du komma och förklara för mig att det blir mer pengar vid skrällar?
Jag kan tipsa dig om att jag spelade stryktipset innan du ens visste vad det var för spel.
Men tack för din tanke!
Det ÄR en jämförelse. Man kan inte bara fylla i nått streck bara för att man letar skrällar på en kupong. Därför så jämförde jag med lotto, nästan större chans för dom spelarna
Om du själv tycker att det här är kvalite på ett spel forum så får du fortsätta drömma.
Det jag menar är, Hur i helvete kan någon spika West ham? Det finns inte i någon stor spelares kupong, bara i en drömmares. Och då tippsar jag om Lotto som har större pengar att vinna!
Jag är galet trött på folk som bara kastar in en rad och sen inte har någon motivering eller kännsla bakom spelet.
Upp med bevis. Och ge fan i att posta rader efter matcherna spelat klart.
Tror det är bland det fulaste jag sett på internet.
Jag hade nummer 9 15 18 19 28 31 33 PÅ LOTTO IDAG!!!! 5 Miljoner vinst.