2010-01-30, 18:58
Medlem
wernblom88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarteNoir
Drygt 800

gött, hade bara ett 32 raders så det är nice.
Citera
2010-01-30, 21:17
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av addim
M972

1. Liverpool - Bolton 1 X
2. Birmingh. - Tottenham 1 X 2
3. Fulham - Aston V. 1 X 2
4. Hull - Wolverh. 1 X 2
5. West Ham - Blackburn 1
6. Wigan - Everton X 2
7. Watford - Swansea 1 X 2
8. West Bro. - Sheff.U 1 X 2

Fick bli en fin liten chansrad.. West Ham för faa-aan!

Hur kan du spika West-ham, men inte Liverpool ? Måste fråga.
Jag tror inte en sekund på att du lämnat in den här raden!

Ganska tråkigt att kolla på vissa personer som bara skriver ut en rad här utan att blinka.

Och om ni vill veta bättre, så kan jag säga direkt att det är mer "enkelt" att vinna på lotto än när vissa personer förstör tråden med sina dröm rader som helt saknar verklighet ?
Citera
2010-01-30, 21:19
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av addim
M972

1. Liverpool - Bolton 1 X
2. Birmingh. - Tottenham 1 X 2
3. Fulham - Aston V. 1 X 2
4. Hull - Wolverh. 1 X 2
5. West Ham - Blackburn 1
6. Wigan - Everton X 2
7. Watford - Swansea 1 X 2
8. West Bro. - Sheff.U 1 X 2

Fick bli en fin liten chansrad.. West Ham för faa-aan!

Ganska tråkigt att kolla på vissa personer som bara skriver ut en rad här utan att blinka.

Och om ni vill veta bättre, så kan jag säga direkt att det är mer "enkelt" att vinna på lotto än när vissa personer förstör tråden med sina dröm rader som helt saknar verklighet ?
Citera
2010-01-30, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av i_Love_MaryJane

Kanske för att han/hon vill ha utrymme för skrällar!
Jag har använt samma metod som denna sedan i december och det har gett lite drygt 60 000 i utdelning.

Att tippa ett mindre system kanske ger dig utdelning då och då, men de gånger de stora pengarna kommer är du chanslös!

"Och om ni vill veta bättre, så kan jag säga direkt att det är mer "enkelt" att vinna på lotto än när vissa personer förstör tråden med sina dröm rader som helt saknar verklighet ?"

- Det är ju inte ens en jämförelse!!

Keep up with the monster!
Citera
2010-01-31, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impendill
Där satt den igen=) Både med bolag och privat.

Klart du sätter den varje gång när du stänger alla matcher förutom en där du halvgarderar den.
Citera
2010-01-31, 01:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Demoner
Klart du sätter den varje gång när du stänger alla matcher förutom en där du halvgarderar den.

Jag singlar den, och det ger vinst=)
Citera
2010-01-31, 01:52
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Jag har använt samma metod som denna sedan i december och det har gett lite drygt 60 000 i utdelning.

Att tippa ett mindre system kanske ger dig utdelning då och då, men de gånger de stora pengarna kommer är du chanslös!

"Och om ni vill veta bättre, så kan jag säga direkt att det är mer "enkelt" att vinna på lotto än när vissa personer förstör tråden med sina dröm rader som helt saknar verklighet ?"

Gulligt. Ska du komma och förklara för mig att det blir mer pengar vid skrällar?
Jag kan tipsa dig om att jag spelade stryktipset innan du ens visste vad det var för spel.
Men tack för din tanke!

Det ÄR en jämförelse. Man kan inte bara fylla i nått streck bara för att man letar skrällar på en kupong. Därför så jämförde jag med lotto, nästan större chans för dom spelarna

Om du själv tycker att det är är kvalite på ett spel forum så får du fortsätta drömma.

Det jag menar är, Hur i helvete kan någon spika West ham? Det finns inte i någon stor spelares kupong, bara i en drömmares. Och då tippsar jag om Lotto som har större pengar att vinna!

Jag är galet trött på folk som bara kastar in en rad och sen inte har någon motivering eller kännsla bakom spelet.

Upp med bevis. Och ge fan i att posta rader efter matcherna spelat klart.
Tror det är bland det fulaste jag sett på internet.

Jag hade nummer 9 15 18 19 28 31 33 PÅ LOTTO IDAG!!!! 5 Miljoner vinst.
Citera
2010-01-31, 01:54
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:

Gulligt. Ska du komma och förklara för mig att det blir mer pengar vid skrällar?
Jag kan tipsa dig om att jag spelade stryktipset innan du ens visste vad det var för spel.
Men tack för din tanke!

Det ÄR en jämförelse. Man kan inte bara fylla i nått streck bara för att man letar skrällar på en kupong. Därför så jämförde jag med lotto, nästan större chans för dom spelarna

Om du själv tycker att det här är kvalite på ett spel forum så får du fortsätta drömma.

Det jag menar är, Hur i helvete kan någon spika West ham? Det finns inte i någon stor spelares kupong, bara i en drömmares. Och då tippsar jag om Lotto som har större pengar att vinna!

Jag är galet trött på folk som bara kastar in en rad och sen inte har någon motivering eller kännsla bakom spelet.

Citera
2010-01-31, 02:11
Medlem
Citat:
Men tack för din tanke!

Om du själv tycker att det här är kvalite på ett spel forum så får du fortsätta drömma.

Vad fan är det för idé att sitta och spela enbart favoriter som du verkar göra? Då kan du lika gärna spela Lotto för att få några pengar.
Citera
2010-01-31, 02:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrKoreander
Vad fan är det för idé att sitta och spela enbart favoriter som du verkar göra? Då kan du lika gärna spela Lotto för att få några pengar.

Han är nog sur för att han aldrig vinner
Citera
2010-01-31, 02:49
Bannlyst
Citat:
Men tack för din tanke!

Du säger emot dig själv.

"Hur i helvete kan någon spika West ham? Det finns inte i någon stor spelares kupong, bara i en drömmares"

Just därför att West ham inte finns med i många kuponger vinner han desto mer när hans rad väl sitter än massa jävla småsummor då och då.

"Upp med bevis. Och ge fan i att posta rader efter matcherna spelat klart."
Varför skulle han posta en kupong som inte ens var vinst på?

"Jag kan tipsa dig om att jag spelade stryktipset innan du ens visste vad det var för spel."

- Använd korrekt svenska! "Tipsa dig om". Lite fel ordval där va

Påstår du att det är större chans att sätta en lottorad än att singla en match med 3 utfall.
Läs sannolikhetslära och normalfördelning.

Och visst fan kan man leta skrällar som är långsökta och lågt streckade! På så vis har jag vunnit 60 000 kr på en månad Postar gärna vinstraderna om du inte tror på det.
Citera
2010-01-31, 05:41
Medlem
addims avatar
http://img692.imageshack.us/img692/4779/tjoho.jpg

Här har ni då den omtalade kupongen.

Som sagt innan.

-Vill du få 8 rätt med största sannolikhet, spika Aston Villa, Everton, Liverpool.
-Vill du ha lite utdelning, gardera favoriter och spika en "semifavorit".

Jag försöker inte samla på mig så många 8;or som möjligt, är ute efter utdelningen. Och idag gick det inte.

Jag utgår mer ifrån streckprocenten när jag lämnar in. Finner jag ett tecken streckvärt i relation till lagets chanser (som pottodds i poker, nästan) så tar jag med det.

Citat:
Ursprungligen postat av SpaceCat
Det är straffet för att du tog bort Emma Watson...

Hahah.. Jeremy Renner duger väl han också? Lite?
Senast redigerad av addim 2010-01-31 kl. 05:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in