2009-02-18, 22:54
Bannlyst
Jag vann på mitt Topptips - jävligt skönt!

Tack!

Här kommer kupongen:

http://img3.imageshack.us/my.php?image=image045va6.jpg
Senast redigerad av AmpreX 2009-02-18 kl. 23:12.
Citera
2009-02-18, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av baruba
Bordeaux förstörde min kupong, fick in alla andra... Halvgarderade Hamburg istället, var ju dumt att man inte tog den på Bordeaux så här i efterhand. 2400kr extra hade man inte mått dåligt över. men men, bara att ta nya tag.

Samma här, jag hade tänkt o välja 1,2 på Milan men när jag va nere i pressbyrån och kom försent. Alltså blev ingen topptipset för mig idag. Så sa han att han körde med X också. Och jag skrev i annan tråd också om att Bremen tagit inter varför inte Milan. Så skulle körde X2 där pga av fin spel mot inter.

Sen hade jag från första början valt att spika Hamburg men jag kikade lite runt alla körde X2, så jag tänkte också köra på det. Men tur att jag aldrig körde skulle förlora på Bordeaux.

Citat:
Ursprungligen postat av AmpreX
Och Vem Vann Grabbar? 2400 Katjing! :d
Grattis!
Citera
2009-02-18, 23:00
Medlem
timpakays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pretender
Samma här... fick tips om att spika Paris, men det gjorde man ju så klart inte

Spikade Paris men däremot så var man ju dom nog att tro att sampdoria skulle ta metalist lätt och inte helgardera ålborg - deportivo som var en av de osäkra matcherna som man funderade lite över.
Citera
2009-02-18, 23:05
Medlem
Citat:
Och Vem Vann Grabbar? 2400 Katjing! :d

Grattis, blir att rygga din nästa rad då
Citera
2009-02-18, 23:24
Medlem
Phibess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ansell
stämmer det att ingen har 9/9 rätt på på europatipset så som ställningen är nu? Är väl ingen större chans att nån av lagen lyckas trycka in 2-4 mål i resterande matcher.

http://svt.se/svttext/webu/pages/553.html

13 rätt 0kr?

Utdelningen gäller ju om det blir oavgjort i alla matcherna imorgon. Sitter säkert en hel drös med 9/9, men ingen av dessa har 4 kryss på slutet.
Citera
2009-02-19, 00:39
Medlem
ansells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phibes
Utdelningen gäller ju om det blir oavgjort i alla matcherna imorgon. Sitter säkert en hel drös med 9/9, men ingen av dessa har 4 kryss på slutet.

ahh såklart ... tänkte inte på att dom räknade in Alla matcherna

(sorry för lite OT )
Citera
2009-02-19, 07:22
Medlem
Pretenders avatar
Citat:
Jag vann på mitt Topptips - jävligt skönt!

Tack!

Här kommer kupongen:

http://img3.imageshack.us/my.php?image=image045va6.jpg

Bra jobbat, ryggar dig på lördag då
Citera
2009-02-19, 12:18
Medlem
majken_60s avatar
Fan fick 7 rätt ännu en gång
Citera
2009-02-19, 17:20
Bannlyst
Jag åker bort över helgen och kommer hem på tisdag, så har lämnat in mitt topptips redan nu (144 kr):

1 1 (Arsenal har knackig form i ligan men får troligtvis Arshavin till denna match och kan ge en boost.. Sunderland inte bra på bortaplan. Måste spika denna.)
2 X2 (Bolton är ett hemmalag och måste knipa viktiga poäng nu eftersom de ligger så långt ner men skador stör och West Ham har hittat formen. X tas med pga Boltons hemma fördel.)
3 1X2 (Svårbedömd. Middlesborough är hemma - usla borta och Wigan ska inte underskattas. Bra insatser på senaste tiden där de kryssat mot både Villa & Liverpool och förlorat mot Man U med endast 1-0.)
4 1X (Allt handlar om vart lagen spelar och Stoke har bra hemmastatistik. Denna är jag lite rädd för eftersom Pompey är relativt duktiga med sin Crouch men men.. X är med ändå.)
5 X2 (Birmingham har mycket att spela för nu när de vill åka upp till Premier League och har spelat relativt bra på senaste tiden. Ett riktigt krysslag i mina ögon och Coventry får det svårt här. Ska inte underskattas men känner på mig att motivation talar för vinst.)
6 1X2 (Norwich har daltat fram och tillbaka på senaste tiden och kan inte så mycket om dem - men jag vet att Burnley är ett formstarkt lag som vunnit mycket på senare tid och gjort det bra i FA också..)
7 1 (Spikar Sheffield W. Denna är svår då Crystal är duktiga.. Mitt enda riktiga orostecken på Topptipset. 1X är MYCKET bra..)
8 X2 (Southampton är i dålig form och i stort behov av poäng men Preston har en formkurva som pekar uppåt och magkänslan säger mig att de vinner här - minst 1 p. 12 är inte fel heller.. Förvånar mig inte om South kniper vinst här med hemmafördel..)

Skador vet jag inte mycket om men jag gillar den relativt mycket. Åker bort så ville bara vara med på lördagens omgång..
Citera
2009-02-19, 17:31
Medlem
truperts avatar
Citat:
2 X2 (Bolton är ett hemmalag och måste knipa viktiga poäng nu eftersom de ligger så långt ner men skador stör och West Ham har hittat formen. X tas med pga Boltons hemma fördel.)
.

Säker på X2 på den? Kolla förut och tror det var 9 - 1 - 0 från tio tidningar. Tror det var strax under eller över 40% av svenska folket på en 1a också.
Citera
2009-02-19, 17:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trupert
Säker på X2 på den? Kolla förut och tror det var 9 - 1 - 0 från tio tidningar. Tror det var strax under eller över 40% av svenska folket på en 1a också.

Tror du jag bryr mig om vad de säger?

Om West Ham vinner så ger det mer pengar.

Metalist igår - runt 12 % - de vann. Varför ska man lyssna på sådan statistik.
Citera
2009-02-19, 17:35
Medlem
truperts avatar
Citat:
Tror du jag bryr mig om vad de säger?

Om West Ham vinner så ger det mer pengar.

Metalist igår - runt 12 % - de vann. Varför ska man lyssna på sådan statistik.

Jaja, jag litar på dig till 100% Tänkte bara så du inte råkat skriva fel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in