2010-01-06, 17:26
Medlem
SpaceCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av addim
Arsenal lottad till X.

SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT SVS!
Yes!

Topptipset X
Europatipset 1X

Citat:
Ursprungligen postat av afv90
Hatar Svenska Spels äckliga lottning. Jag vill spela på fotboll, inte på Lotto! Arsenal skulle antagligen ha vunnit den här matchen med 3-0....
Vad är skillnaden...?
Citera
2010-01-06, 17:31
Medlem
Dom får fanimej börja sända dessa "lottningar" om det skall vara trovärdigt. Tror inte en sekund på att dom verkligen sitter och lottar, jävla gotlänningar.
Citera
2010-01-06, 17:32
Medlem
Sant. Riggat är fan ordet för sånt här...
Citera
2010-01-06, 17:34
Medlem
SpaceCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Dom får fanimej börja sända dessa "lottningar" om det skall vara trovärdigt. Tror inte en sekund på att dom verkligen sitter och lottar, jävla gotlänningar.
Antar att Notarius Publicus är närvarande.

Hade förresten en tam abborre när jag var liten, som jag döpte till "Notarius Publicus", men det kanske är OT.
Senast redigerad av SpaceCat 2010-01-06 kl. 18:03.
Citera
2010-01-06, 17:43
Medlem
addims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceCat
Antar att Notarius Pulbicus är närvarande.

Hade förresten en tam abborre när jag var liten, som jag döpte till "Notarius Publicus", men det kanske är OT.

Tycker det handlar om så många människors pengar att man mycket väl skulle kunna slänga upp en film på lottningen.

OT: Är lite nyfiken på när en abborre anses vara tam. Och vad är en vildabborre då? Är den farligare?
Citera
2010-01-06, 17:56
Medlem
racerkatts avatar
Tur att jag missade på två andra matcher också. Hade blivit vansinnig om jag bara missat på lottningen!
Citera
2010-01-06, 19:08
Medlem
bokis29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
alltså bollfördelningen var väl 12-2-2.

Är ju inte första gången lottningen är suspekt. Kul att man missar pengarna på grund av detta

Ja där gick det åt H
de borde göra något åt detta, känns helt fel i dataåldern och hålla på med lottning, betala tillbaka pengarna mot uppvisande av bong eller åter till kontot
det är faktiskt en sport vi har bettat på, inte köpt en lott
Citera
2010-01-06, 19:20
Medlem
GustNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokis29
Ja där gick det åt H
de borde göra något åt detta, känns helt fel i dataåldern och hålla på med lottning, betala tillbaka pengarna mot uppvisande av bong eller åter till kontot
det är faktiskt en sport vi har bettat på, inte köpt en lott

Reglerna är ju att det blir lottning om matchen är inställd och det är nog du väl medveten om när du köper kupongen. Accepterar man inte reglerna får man väl helt enkelt avstå att spela då. Det finns ju alltid chans för inställda matcher!
Citera
2010-01-06, 19:29
Medlem
bokis29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustN
Reglerna är ju att det blir lottning om matchen är inställd och det är nog du väl medveten om när du köper kupongen. Accepterar man inte reglerna får man väl helt enkelt avstå att spela då. Det finns ju alltid chans för inställda matcher!
Hur gamla är reglerna, bör väl vara sen vi lämnade in med med adress på kupongen, jag tycker det är hög tid för en översyn, kan bara hoppas att Milan torskar också så känns det lättare
Senast redigerad av bokis29 2010-01-06 kl. 19:40.
Citera
2010-01-06, 20:32
Bannlyst
lottas manchester city-united också?
Citera
2010-01-06, 20:56
Medlem
Phibess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tannari
lottas manchester city-united också?

Ja, lottades till en 2a.
Citera
2010-01-07, 19:19
Medlem
AndrewRyans avatar
Är det någon som kör bolagsspel? Jag gillar Topptipset och skulle gärna spela lite fler rader men det känns så fel att ensam lägga så mycket på 8 matcher... Tar emot alla tänkbara förfrågningar via PM. Gärna från folk som inte är nyreggade och saknar inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in