Citat:
Ursprungligen postat av zorlaco
Strålande feedback på min rad, som jag efterfrågade.
Att Bajen skulle göra 6 mål har jag svårt att tro :P Nej, men det finns ju som du säger ingen normal anledning till att ha med en etta i deras match. "Hemmaplan" räcker inte med tanke på deras usla fotboll. GAIS har rest sig bra och håller på att rädda kontraktet.
En annan sak. Milan tänker jag ju hoppa.. tror jag. Har valt 1X än så länge. Tror på en jämn fight och med X som utgång.
Du är inte alls inne på Milan eller? Går tankarna likadant där som i Fiorentina - Samp?
Nu hoppas vi på en bra kväll. Ser fram emot lite grym fotboll på tv iaf!
Och med Blåvitt i serieledning igen
Att Bajen skulle göra 6 mål har jag svårt att tro :P Nej, men det finns ju som du säger ingen normal anledning till att ha med en etta i deras match. "Hemmaplan" räcker inte med tanke på deras usla fotboll. GAIS har rest sig bra och håller på att rädda kontraktet.
En annan sak. Milan tänker jag ju hoppa.. tror jag. Har valt 1X än så länge. Tror på en jämn fight och med X som utgång.
Du är inte alls inne på Milan eller? Går tankarna likadant där som i Fiorentina - Samp?
Nu hoppas vi på en bra kväll. Ser fram emot lite grym fotboll på tv iaf!
Och med Blåvitt i serieledning igen

Tankarna går likadant där, ja, kan man säga. Jag tror inte på Milan. De lyckades inte med Kaka och det kommer inte att gå bättre utan. Visst, på ren rutin och förhandsrespekt släpper de inte in mycket mål. Men vadå? Seedorf, Nesta, Jankulovski har gjort sitt. Inzaghi ger jag inte mycket för, Zambrotta börjar bli en svag länk och Ronaldinho är på nedgång. Som sagt, rutinmässigt duktiga bakåt, men saknar spets och driv framåt. Gör inte många mål. Det är inte deras år i år.
Udinese är kanske inget topplag, men Milan kommer inte att få någon större press med sitt sidledsbetonade spel. Nej, ett taggat Udinese avgör i 68 minuten genom inhopparen Pasquale.
Sen givetvis, utdelningen är större på 1X.

Och där min vän, har du konsten att motivera en gardering.

man vill ju inte gå miste om fina pengar..